Gå til innhold

Noen med IKM 12-19 juni? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så masse aloha83! :-)

GravidStudent2011: vi får krysse fingrene for at neste gang-da er det vår tur!:-)

Vi har vel ikm ca samtidig neste gang vi da !:-) hvilken pp er du i nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 9 dager over ikm og venter fortsatt. Bare negative tester.

Skrevet

Jubeldumbo : ja tror nok vi får det, blir spennende om vi følger hverandre litt..

jeg går nå inn i min 3 pp etter jeg mistet.. men prøvde nesten 1 år før spiren satt den gangen..

Skrevet

Ok:-)

ca like mange pp også vi da...iallefall etter du mistet. Har aldri mistet så kan ikke forestille meg det.

Går inn i min 2pp nå bare mensen blir ferdig!

Vi må følge hverandre ja!:-) Blir spennende!:)

Skrevet

Ja det er vi!

Håper du ikke trenger å oppleve å miste heller ;)

Ja dette blir spennende, bare å vente til man kan begynne med sengekosen for å få en liten spire igjen, men tror det blir for mye stress denne mnd til at det ender bra..

Skrevet

hehe;) Mensen var ferdig helt i går (kom liiiitt i går ettermiddag,trodde jeg var ferdig dagen før), så da er det jo bare å starte sengekosen da:) hehe

Skrevet

Vi har vært prøvere i ca et års tid nå, noe over.. men jeg har ikke klart å få med meg alle disse forkortelsene.. hva står IKM for? :)

Skrevet

IKM = Ikke kommende mens :-) (når mensen er forventet,men som du ikke ønsker den skal komme:-)

Skrevet

Heldig da! Her er den vell straks over håper jeg :)

Krysser fingrene for at sommeren gjør susen for oss og at begge sitter med en positiv test om litt over en mnd :)

Skrevet

Det gjør vi helt sikkert!!:-) Vi satser på at ferie, sol og sommer(bare denne sola kommer da!!) gjør skikkelig susen og at vi blir gode og runde sammen mot jul:-)

(blir jeg gravid i neste pp får jeg termin rundt bursdagen til sønnen min! hehe)

Skrevet

Ja vi får håpe det..

Så koselig da, hvor gammel er sønnen din? :-)

Skrevet

Han er 15 mnd den 5.juli:-) (født 5.april,hadde termin 21.april forrige gang)... Da skjedde befruktningen ca 15.juli...hehe...

Skrevet

Aha.. koselig da:-)

Skrevet

ja:-) hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...