vår første 19 mnd prøving Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Tenker å ta en test i morgen Har IKM 12 Juni. mine symptomer til nå: må tisse oftere, hodepine( bruker aldri å ha det), trøtt, det strekker i magen, blør litt brunt, men blødningen som varte helt fra EL ga seg i går, plutselig kvalm til tider og varm i kroppen siden i går. Hvilke symptomer har dere andre?
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 ingen symptomer her i gården, har ikm ca 14 juni... :/ så regner ikke med det ble klaff denne mnd..
<3 drømmer <3 + <3 spire <3 Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 ingen her heller,bare vondt i hode og er trøtt.Men det er sikkert pga været :S Litt brunt utflod i dag(sorry detalj) så sikkert tr som er rett rundt hjørne :S
Mmiljemors¤prinsesse¤+baby Skrevet 9. juni 2011 #5 Skrevet 9. juni 2011 Ikm 14 juni. Har hatt litt rød og brunlig utflod igår og idag. Vondt i hodet idag, og litt kvalm og uggen. Veldig trøtt! Tisse ofte jeg jeg til vanlig! hehe
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2011 Kjedelig at du ikke har noen symptomer gravidstudent2011 men det kan kanskje være et tegn det og ?
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har hodepine og er trøtt!! tror ikke det er været. jeg er også ekstremt varm i kroppen, føler jeg koker over. og er ikke syk.. Hadde litt brun utflod i går jeg. det murrer mye i magen nå, huff håper testen blir positiv nå...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har de samme symptomene som deg mmiljemors prinsesse spennende! bruker aldri å ha hodepine før TR skal komme..
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 11. juni 2011 #9 Skrevet 11. juni 2011 lever i håpet om det... men syns magen har "vokst".. haha.. jeg holder offisielt på å bli gal:p må nok bare innse at jeg har lagt på meg:p Når skal du teste?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 11. juni 2011 #10 Skrevet 11. juni 2011 Jeg skal teste i morgen, på dag 26. Testet positivt forrige mnd på dag 26, men det endte ikke bra.. Prøvde meg på dag 24 ( i går) siden jeg testet kl 13 sist og ikke med morgenurin, men som forventet var den negativ. En del av meg regner med at det ikke har klaffet denne mnd, mens en annen del av meg håper fremdeles. Har egentlig ingen symtomer. De 3 andre gangene jeg har vært gravid (om en regner med siste gang) så har jeg hatt stikninger i underlivet etter el, og ømme bryst, men denne gang har jeg bare hatt 1 stikk og ingen ømme bryster på samme måte. Føler meg litt sår på ene siden, så regner ikke med at det har noen sammenheng.. Noen som allerede har testet og hvilket resultat fikk dere? Lykke til alle sammen
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #11 Skrevet 13. juni 2011 Hehe ja trodde også en gang at magen hadde vokst men det var bare jeg som hadde lagt på meg hehe, skal teste imorgen har ikke kjøpt test enda
vår første 19 mnd prøving Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2011 så spennende at du testet, hva ble resultatet? Jeg skal teste imorgen
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 13. juni 2011 #13 Skrevet 13. juni 2011 Lurer på om jeg og skal teste i morgen, tror egentlig det er for tidlig men lever i troa om at syklusen. er mer tilbake i normal modus og at jeg har ikm denne uka.. men med min flaks dukker nok ikm opp om først noen uker:-/ hater kroppen til tider og psyken min.. merkelig hvor mye man tenker:-( fremdeles ikke noen tegn her, eller flyr på do og tisser oftere men det kan jo være litt psykisk og.. og så er puppene mine små ømme og “klør“ :-/ Hvordan har det gått med testingen deres? Krysser fingrene for oss alle:-)
MammaMø med to små Skrevet 14. juni 2011 #14 Skrevet 14. juni 2011 IKM idag 14.juni. Hadde skikkelig mensmurring i går og var sikker på at mensen skulle komme inatt... den pleier det når jeg har mensmurringer.. eneste "symptomene" jeg har er at jeg er irritabel... men det er nok fordi mensen kommer snart...
vår første 19 mnd prøving Skrevet 14. juni 2011 Forfatter #15 Skrevet 14. juni 2011 hmm du får bare vente å se :/ .. håper du får positiv test iløpet av uken! det strekker enda i magen min og det kan plutselig kjennes ut som jeg må spy, skal teste imorgen er spent 3 dager over IKM nå og kun hvit utflod kan virkelig lykken gå min vei nå?? <3
fanatic Skrevet 15. juni 2011 #16 Skrevet 15. juni 2011 Fortell hvordan det går da.....håper ingen får mensen.
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 15. juni 2011 #17 Skrevet 15. juni 2011 Fremdeles ingen tegn til noe her, de små ømme puppene er vekk igjen, men heller ikke noe som tyder på at IKM skal dukke opp.. Så krysser fingrene og skal prøve å komme meg på apoteket i dag for å se om jeg får tak i en test slik at jeg kan teste i morgen tidlig, tror ikke jeg klarer å vente lenger :-p hehe... Noen som har testet enda? Og hvordan går det for deg fanatic?
Evigoptimisten Skrevet 15. juni 2011 #18 Skrevet 15. juni 2011 Sniuppi og venta lillegull?? Har du testet?? Så spent;o)
MammaMø med to små Skrevet 15. juni 2011 #19 Skrevet 15. juni 2011 Jeg testa i dag tidlig.. strimmelen var negativ.. men mensen har fortsatt ikke kommet da.. Skjønner ingenting, den pleier ALLTID å komme innen et par timer etter de mensmurringene jeg hadde på mandag! men ingenting enda.. hmm, er rart altså. Må vel bare vente på'a..:(
fanatic Skrevet 16. juni 2011 #20 Skrevet 16. juni 2011 Jeg tok en CB digital i dag 3 dager før IKM og fikk negativ med morgen urin men det sies jo at det fremdeles er håp. Så jeg velger å håpe fremdeles Hvordan går det GravidStudent2011? fikk du testet i dag?
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 16. juni 2011 #21 Skrevet 16. juni 2011 Har troa på at det er håp for deg enda, krysser fingrene for deg hvertfall Jeg har ikke testet enda, bestilte tester fra nettet i dag så bestemt meg for å ikke teste noe før jeg får de i posten. Selv om det frister ekstremt å spring å kjøpe på apoteket og teste i morgen tidlig. Men blir nok ikke testing for meg før mandag eller om jeg er veldig heldig lørdag ettermiddag:p
Nutte87+ februar spire! Skrevet 16. juni 2011 #22 Skrevet 16. juni 2011 jeg hadde IKM 15 juni, men fikk positiv test 11 juni =)) så jeg skal ha en liten februar bebis om alt går fint =)) Ønsker dere alle masse masse lykke til! krysser alt jeg har for dere =)
GravidStudent2011 - Aprillykke Skrevet 17. juni 2011 #24 Skrevet 17. juni 2011 Gratulerer så mye Nutte87 Håper alle vi andre også følger etter deg inn i 1.trimester. Lykke til
Snelafel Skrevet 17. juni 2011 #25 Skrevet 17. juni 2011 Jeg hadde IKM 12.juni, men testet positivt allerede 8.juni :-) Så her blir det en liten februarbaby igjen. Håper bare alt går bra denne gangen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå