Gå til innhold

Samle linker Lanoungen 2011

Designerjenta

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt endel problemer med å få stemt, det kommer bare opp at jeg allerede har stemt på barnet, selv om det er 2-3 dager siden. Men nå fikk jeg for første gang til å stemme to dager på rad. Flere med samme problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har stemt :D Er det flere som stemmer her, eller er det bare meg ;) Håper at alle kan stemme på hverandre, så får vi flere stemmer på barna våre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stemmer også på de som har link her, men har ikke husket det hver dag. Mine har ikke så mange stemmer, for jeg orker ikke mase på FB hele tida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du stemmer Salmonella - tobarnsmamma :D Er godt å høre, litt kjedelig å holde på å stemme på andre, også stemmer de ikke tilbake.

Nei, skjønner deg godt, er ikke så moro å mase om stemmer. Legger ikke ut link hver dag jeg heller, føler vel litt på det ;) Men er jo så greit på facebook nå - om folk ikke vil se det jeg skriver kan de bare ta meg ut av newsfeeden sin, så da syns jeg det får være det samme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knotten er ikke med i konkurransen, men jeg stemmer gjerne på deres Lanounger :)

Skal prøve å huske det hver dag. Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, din Fredrik ligger jo faktisk på fjerdeplass for telemark! Skjønner at du blir veldig motivert av det ;) men de tre foran han har jo syyykt mye stemmer da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir jo ekstra gira av det da :) Men vi stiller nok litt i en annen klasse, er jo tusenvis av stemmer opp til toppen. Mye ungemødre-bloggere har jeg hørt ;) Men uansett gøy å være med, selv om man ikke vinner.

Syns vel det er en litt slitsom konkurranseform i lengden, hvor man må mase seg til stemmer, men ;) Hadde nesten vært bedre om man bare kunne stemt 1 gang, evt. at det var en ren fotokonkurranse med jury :)

Tusen takk for at du stemmer da :)

Har stemt på alle dere i dette innlegget - håper dere gjør det samme :)

http://www.lano.no/bidrag/fredrik-telemark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må ærlig innrømme å si at jeg har glemt det. Er så sjelden her inne..

Men, alle her skal få en stemme av meg nå - også skal jeg prøve å huske imrg igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nydelige barn dere har :)

Stemt på alle nå. :)

www.lano.no/bidrag/daniel-jonas-akershus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, helt fair det, man har som regel mer spennende ting å gjøre og da :) Uansett koselig at du stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...