Gå til innhold

Samle linker Lanoungen 2011

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt endel problemer med å få stemt, det kommer bare opp at jeg allerede har stemt på barnet, selv om det er 2-3 dager siden. Men nå fikk jeg for første gang til å stemme to dager på rad. Flere med samme problem?

Fortsetter under...

Så bra at du stemmer Salmonella - tobarnsmamma :D Er godt å høre, litt kjedelig å holde på å stemme på andre, også stemmer de ikke tilbake.

Nei, skjønner deg godt, er ikke så moro å mase om stemmer. Legger ikke ut link hver dag jeg heller, føler vel litt på det ;) Men er jo så greit på facebook nå - om folk ikke vil se det jeg skriver kan de bare ta meg ut av newsfeeden sin, så da syns jeg det får være det samme ;)

Annonse

Ja, man blir jo ekstra gira av det da :) Men vi stiller nok litt i en annen klasse, er jo tusenvis av stemmer opp til toppen. Mye ungemødre-bloggere har jeg hørt ;) Men uansett gøy å være med, selv om man ikke vinner.

Syns vel det er en litt slitsom konkurranseform i lengden, hvor man må mase seg til stemmer, men ;) Hadde nesten vært bedre om man bare kunne stemt 1 gang, evt. at det var en ren fotokonkurranse med jury :)

Tusen takk for at du stemmer da :)

Har stemt på alle dere i dette innlegget - håper dere gjør det samme :)

http://www.lano.no/bidrag/fredrik-telemark

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...