Gå til innhold

Blir ikke dette feil? Ang feriepenger...

Anbefalte innlegg

Fikk feriepenger idag fra gamlejobben (dette var en bi-jobb jeg fikk i september i fjor og jeg sa opp i mars i år...)

Skulle hatt 2500 (ca) i feriepenger. Fikk bare 1500.... så ser jeg på lønnslippen jeg fikk at jeg er trekt 1500 for en dag jeg i utgangspunktet skulle jobbet dersom oppsigelsen min gikk til 1.april, MEN, jeg ble enig med sjefen om at jeg hadde siste betalende arbeidsdag 29.04. Men jeg har blitt trekt for 30.04....? Jeg skulle jobbet helga 30.04 og 01.05, hvis jeg ikke hadde sagt opp....

Fortsetter under...

Du har vel kanskje fått feil utbetalt tidligere da og faktisk fått betalt for en dag du ikke skulle ha betalt for og så har arbeidsgiver oppdaget dette i ettertid... Du får nesten kontakte arbeidsgiver og høre hva som har skjedd..

Nei, ikke sant? Sjefen ville jeg skulle jobbe både 30.april og 1.mai (jeg sa opp før 1.april) men det ble vanskelig for meg siden jeg da hadde 100% et annet sted. Da sa hun at min siste betalende dag skulle være 29.04, at jeg da ble avsluttet derifra.....

Merkelig

HI

Det sto på lønnslippen nå at jeg var trekt for 30.04, altså min egentlige siste arbeidsdag. Men min siste var 29.04. Nå var jeg inne på minGat og kikket, og der står det at arb.forholdet mitt var avsluttet 29.04.

Får ringe kommunen å høre i morgen...

HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...