Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som er helt tullerusk betatt av sin lille baby?? Jeg er helt fjern.. Klarer ikke å få tankene bort fra henne hvis jeg er en liten tur på butikken engang, savner henne konstant!! Dette kan da ikke være sunt. Hun er 4 uker og jeg har allerede lyst på en til:) selv om det var planen å ikke ha flere barn nå. Tenk at der er så fantastisk å bli mamma igjen!! Jeg må være verdens heldigste :)) Kanskje det er søvnmangelen som gjør meg helt tullete :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så godt at vi er i samme båt, hehe, jeg har også lyst på flere :))

Har en datter på 5 år fra før og min lille gutt er 8 uker nå, han kom 4 uker før termin! Prøvde veldig lenge på nr 2 (ca 3 år), så tenker at det vil nok ikke skje med det første!

Føler meg helt tullete jeg også, tenk å bli såååå forelsket i barna sine, hehe :D

Skrevet

Jeg også, men det skjedde gradvis og blir sterkere hele tiden. Innså det første gangen når pappan kom hjem med ham etter å ha vært på bæretur i skogen. Jeg skulle bare rekke å amme før det vaar min tur å dra på trening. Men minstemål på 3 mnd var så gla for å se meg at han glemte å spise. Måtte bare ligge å se på meg. Klarte ikke å gå på trening allikevel den kvelden. Blir redd av bare tanken på hva jeg skulle komme til å gjøre for ham. Ville født et barn til bare for å gi ham et søsken.

Skrevet

Godt jeg ikke er den eneste "gale" hønemoren her:))

Skrevet

Jeg har ikke hatt noe søvnmangel siden jenta mi ble født for snart 5 mnd siden, men var/er helt tullerusk betatt av henne allikevel. De første ukene var det så sterkt at det nesten var ubehagelig, for jeg var så ekstremt redd for at noe skulle skje med henne at jeg tok meg selv i å gråte av redsel nærmest. Akkurat den biten har roet seg heldigvis, hadde vært veldig slitsomt å gå rundt med hjertet på bristepunktet konstant. Men betatt eg jeg fortsatt. Herlige lille tulla mi er jo verdens nydeligste og tenkt at jeg er så heldig at jeg får lov til å være mammaen hennes:) Jeg vil ikke ha en til enda da, jeg vil bare kose meg med jenta mi en stund:)

Skrevet

Thi hi, samme her! Er helt i skyene! Tenker at det bare er koselig jeg, er jo så skjønne disse små. Søvnmangel gjør nok enhver litt tullete, men vil si dette er en "positiv bivirkning":)

Skrevet

har det helt likt, og det uten søvnmangel :) tre nydelige barn og konstant varm i hjertet ;)

Gjest ♥ JuniGull10 ♥
Skrevet

Man slutter ikke med å være tullete, så det er bare til å vende seg til det! ;-) Min blir 1 år til fredag og jeg er like "forelsket" i han nå. Men den første "forelskelsen" som du opplever nå, er jo morsfølelsen som virkelig har blitt sterk. Jeg vil anbefale deg å nyte den første tiden med barnet ditt! Nyt tiden i permisjon hjemme med henne for tiden går så raskere enn man tror. Jeg tenkte også at jeg ville ha en til med engang, men jeg tror en ny graviditet ville gjort at jeg ikke klarte å nyte denne tiden man bare får oppleve en gang. Vi skal prøve på nr 2 om litt under 1 år, så nå kan jeg snart begynne å glede meg til å oppleve dette igjen! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...