Gå til innhold

Hvilken selvbruningskrem anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

lene tønnessen anbefaler shadow tan (spray) på www.lenetonnessen.no

Skulle være ganske idiot sikker - det er den ikke!!

Jeg ser ut som et kart og heldigvis for meg så skal jeg i bryllup i helga!!

Jif skurekrem skulle fungere for å få den bort i krisetilfeller - det gjør den IKKE!

Du er herved advart hvis du skulle dumpe borti denne anbefalingen:)

Til deg som skal i bryllup: På vita får man kjøpt selvbruningskremfjerner tror jeg :-) verdt å sjekke?

Ellers er jeg meget fornøyd med st.moriz fra vita. Koster 99,- og er et skum i stede for krem eller spray. Man får farge med en gang så er lett å unngå skjolder. Har brukt den mange ganger nå når jeg er gravid :-)

Ellers er et godt tips å bruke hansker når man påfører selvbruning og smør tørre partier som albuer, knær o.l med en bodylotion først. Så slipper du at de partiene blir gule :-)

Annonse

Enig med cosmica! Bruker kun den og dove summer glow innimellom. Synes dog doven er veldig ekkel på, for den tørker ikke inn så godt, gjør deg heller litt klam, men smør den på på kvelden, og dusj morgenen etter så har du et fint resultat :)

Fakebake! Den originale kremen, man blir skikkelig brun med en gang og den trekker lett inn. Blir ikke sånn klam etterpå. Den er litt dyr da, tror det er 260-270 kr for den, men absolutt vedrt det. Evt kan du jo se om du får tak i den billigere på nettet da! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...