Messy + spire Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Hei jenter! Lurte på om noen kunne dele sine erfaringer med meg… Jeg har i de siste 8 mnd hatt en syklus på 28-30 dager. Før mensen så får jeg alltid vondt i puppene. Ømme pupper kommer som regel noen dager før mens, opptil en uke før. Jeg hadde IKM mellom 5-7 juni. Jeg fikk ikke ømme pupper i forkant denne gangen, men de kom så smått på tirsdagskvelden (7 juni). Nå er de enormt vonde, mye mer enn de bruker å være ellers. Mensen har enda ikke dukket opp. At tanta er sen kan jo selvfølgelig skyldes at jeg selv tenker mye på det, vet jo at det ikke er unormalt. Men.. jeg har aldri fått ømme pupper etter at mensen skulle vært her, det kommer alltid i god tid før. Jeg tok en test i dag tidlig – som da selvfølgelig var negativ. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke symptomene i kroppen min. Det kjennes ut som dumme tanta skal komme hele tiden, så jeg springer på do ofte for å sjekke.. men fremdeles ingen besøk. Kan jeg være gravid, bare at kroppen min ikke produserer nok hcg enda? Håper virkelig det stemmer, for jeg har hatt en så god følelse på at mai var den måneden det skulle klaffe og at jeg satt med en positiv test i juni Noen her inne som har vært gravid og ikke fått positiv test før sent? Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå