Gå til innhold

Kjenner ingen ting :(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er også i uke 17 og kjenner ingenting. Men det har en naturlig forklaring. Da jeg var på UL i uke 14 så legen at jeg har foran liggende morkake. Det er ikke noe farlig, men hun sa at jeg mest sannsynlig ikke ville kjenne noe liv før rundt uke 22 - 24 pga morkakens plassering. Kanskje du også har det?

Jeg kjenner ingenting heller. Er 18+4. Følte at det boblet i en periode, men det har gitt seg nå. Når kjente dere andre liv i magen da? Er litt bekymret jeg også. Er andregans og leser her inne at mange kjenner liv tidligere med andremann. Noen med erfaringer?

Å *rekker opp hånda*. Slik er det med meg og. Venter min 3., er 18+2. Legger jeg godviljen til så har jeg kjent noen bobler, men er jammen usikker..

Hver kveld ligger jeg og kjenner etter til den store gullmedaljen. Begynner å bli utolmodig! Men det er godt å høre at det ikke er alle som kjenner liv i 12 uke liksom....

Det går seg vel til for oss også!

Venter nr 4 og har heller ikke kjent sá mye til jenta mi- er 25 uker pá vei ná og er vel de siste dagene jeg kan si at jeg har kjent mer til henne, men det er ikke mye sammenhengende:))

Vet ikke om det har noe á si om det er gutt eller jente- men gutta mine har hvertfall sparket hardere fra seg (ná er de jo fotball spillere begge to:)) Eller om det bare er at hun faktisk er en rolig liten prinsesse:) NOe jeg jo háper, da minstegutten er en liten rakkerfant:))

Ingen svangerskap er like og ikke bebisene heller ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...