Gå til innhold

Ordinær ultralyd i mårra og jeg gleder meg så mye!! :)

Anbefalte innlegg

Endelig er dagen her, tida har gått kjempe fort. Var tidlig hos fastlegen så fikk tidlig ul også, er 17+5 i mårra :)

Har allerede titta på huleboeren 3 ganger, fastlegen har ul apparat, alt har sett bra ut, men legen min er jo ingen ekspert, så gleder meg ekstra til en ordentlig undersøkelse i mårra :) Dessuten er jeg suuper nysgjerrig av meg, så håper virkelig at h*n er snill med mammaen sin og viser om det er gutt eller jente! ;)

Timen er heldigvis kl 9 så nå håper jeg dagen i dag går kjempe fort! =)

Flere som har time til ul en av dagene nå? Vil dere vite hva det blir?

Fortsetter under...

Å, kjenner jeg blir en smule misunnelig! Jeg skal ikke før neste mandag ( den 20) . Er da 20 uker, synes det var vel seint jeg fikk time denne gangen..

Gleder meg enormt! På samme tid må man jo stikke fingeren i jorda og være klar over at man kan få nyheter man virkelig ikke ønsker.. De kan jo finne ut både det ene og det andre, og man må ikke ta for gitt at alt er bra... Men, likevel må ikke det overskygge forventningene, og i de aller fleste tilfellene går det jo faktisk bra!

Jeg har ikke lyst å vite hva det blir.. Det sier jeg iallefall her og nå, kanskje tar nysgjerrigheten overhånd når jeg først er det.. !

Jeg har også ul i morgen kl 9. Tror ikke det har gått helt opp for meg at dagen er i morgen, for den har liksom vært så langt unna hele tiden, men nå er den faktisk kommet.

Blir spennende, første gang vi ser den lille. Håper å få vite kjønnet, jeg er kjempenysgjerrig. Jeg er sikker på at det er en gutt, men de siste dagene har jeg tenkt litt på om det kanskje kan være jente og. Håper den lille ikke er flau av seg i morgen.

Lykke til i morgen :) Håper du får vite kjønnet!

Nå er jeg bare kjempe glad :) Ul gikk kjempe bra, alt så ut som det skulle og terminen ble bare satt tilbake 3 dager fra 15 til 18 november :)

Kan puste lettet ut nå :)

Greit å være klar over at man kan få vite at ikke alt er som det skal, hadde nok vært enda mer nervøs hvis ikke legen min hadde studert lille huelboeren nøye for 3 uker siden. Men var veldig greit å få en jordmor til å bekrefte det! Hun har jo mye mer erfaring.

Litt sjenert i begynnelsen, men etter at jordmor dytta litt så viste hun seg fram og det blir en liten jente :))))

Lykke til til på ul alle sammen, og håper det gikk bra med dere som også hadde ul i dag! :)

Annonse

Vi var på UL i dag....var kjempenervøs på fohånd..for en må instillie seg på at det KAN være noe.... Jeg vet jo at ting som regel går veldig bra...men....;)) Heldigvis så alt bra ut og vi puster lette ut og kan begynne å nyte tiden... Termin 9.november:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...