Gå til innhold

Hvor lenge skal barnehagebarna deres ha sommerferie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

har allerede hatt en ukes ferie, og skal ha ferie de 3 ukene bhg er stengt.

Den første av de ukene må han være med meg/samboer på jobb og så drar vi til danmark. Kommer til å ta iallfall en uke til litt utpå høsten.

BHG er stengt 4 uker, så da er han naturligvis hjemme. Jeg jobber som lærere, så er velsignet med lang ferie da ;) Så blir nok noen dager ekstra. Ihvertfall korte dager :) Men litt lek med andre barn skal han få mens jeg ordner til hagen her i det nye huset ;)

Annonse

3 uker sammenhengende,den første uka med mormor/tante så to uker med meg.

Jeg har kun 2 uker ferie i år så jeg har ikke råd til dårlig samvittighet.

Ungen har 1 fridag hver mnd. + litt ekstra fri når jeg har lite jobb (jobber som vikar)

4-5 uker sammenhengende:) de har fri påske og jul også så de har en del fri. Håper d ikke blir alt for kjedelig til de siden vi ikke skal på noe lengre ferie i år. kunn hunderfossen og en liten tur til sverige.

Jeg har allerede hatt dem ute av barnehagen 2 uker som er skrevet ned som ferie, + at de har vært borte flere uker til sammen utenom det også. I tillegg skal de ha ferie de 3 siste ukene før SFO begynner, for eldste begynner på skolen til høsten. Og de får nok fri enda en uke også, for da ville far ha dem med på ferie.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...