Gå til innhold

Oppdatering på damene med termin i PINSEN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte det kunne være hyggelig med en samletråd for oss med termin 10, 11, 12 og 13 juni!

Selv har jeg termin 12 juni, og venter spent på et lite tegn om at noe snart skal skje! :o)

Venter min 3 gutt, og skal føde på Rikshospitalet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig da :)

Kjekt med egen tråd på oss,lettere å holde styr på hvem som "er igjen" etter hvert ;)

Jeg har termin samme dag som deg Forandring fryder,og merker ikke noen som helst tegn enda,er såååå trøtt,har bare lyst å sove.

Men gleder meg masse til jenten kommer da,og det gjør storebrødrene hennes også :)

Skal foresten føde på Haukeland for 3 gang,lurer på hvordan det blir nå når hotellet er lagt ned for oss barsels kvinner,har vært der de 2 andre gangene.

Noen som har noe godt å si om barsel1 og 2 ?

Skrevet

Veldig hyggelig:)

Jeg har også termin 12 juni, og det virker ikke som om nurket har det travelt med å komme ut og hilse på oss. Storesøsteren brukte 8 dager ekstra på å bestemme seg, håper vi slipper å vente så lenge denne gangen

RosaPåVei, jeg skal også føde på Haukeland. Sjekk innlegget mitt for et par dager siden der jeg spurte om erfaringer fra KK. Fikk et godt svar der:)

Skrevet

Har også termin 12.juni og er veeeeldig fødeklar. Dette er 2. barnet og nr. 1 kom 11 dager på overtid, så litt optimistisk å tro at denne bestemmer seg for å komme allerede. Men håper :)

Skal føde på Ahus. Har tidvise murringer, men det har jeg hatt i et par uker nå, så kan ikke kalle det noe tegn akkurat. Hvordan er formen deres? Vondter etc.? Sliter med kramper i ben om natta og halsbrann, ellers grei form

Skrevet

Hadde termin 4. juni og blir satt i gang i morgen, så her blir det pinsebaby :-)

Gleder meg veldig til å hilse på gutten min!

Skrevet

Hei, Foxxy. Hvor skal du føde? Lykke til med igangssetting. Hold oss oppdatert!!! Om gutten, til tross for ingangssetting, ikke skulle komme med det samme (spør meg.... tok 2 1/2 døgn fra igangssetting til min var ute sist) eller når du har født. Lykke til!!!

Skrevet

Det skal jeg sjekke :)

Kjekt at det er flere som føder der rundt samme tid som meg,kanskje vi sees :)

Skrevet

Da er termindagen her, og jeg har hatt rier en times tid!!! Hjeeelp!!

De kommer ned 7 min mellomrom, og varer ca 30s. Håper det ikke er falsk alarm, men det er foreløpig ingenting som tilsier det! Det rare er at jeg har vært i strålende form helt til nå, så godt som ingen forvarsler! Kynnere med nedpress har jeg jo hatt, men ingen bøødninger eller slimpropp å spore!

Så da kan det visst bare begynne da, når man minst aner det! :)

Skrevet

Ja tenk at den store dagen er her. Høres jo veldig lovende ut for fødsel i dag da, Forandingrfyder. Spennende!!!

Det nærmeste jeg har kommet er noen regelmessige, ubehagelige kynnere i ryggen i går kveld. Men har sovet normalt og ikke kjent noe i dag, så tipper ikke det bli noen termin-baby her i gården :(

Lykke til om det er ting på gang for dere, damer!

Skrevet

Jeg venter fremdeles, dag 6 på overtid nå. Er kjempelei, men ikke noe som tyder på at babyen vil komme.

Men, får vel bare smøre meg med tålmodighet:)

Hvordan går det med dere andre som hadde termin i pinsen?

Min termin var 12 juni.

Skrevet

Jeg hadde termin den 13 juni og er i dag 5 dg overtid.Er en smule lei eterhvert nå. Har hatt litt blodtilblandet greier, og kroppen kjennes ekstra tung i dag, men ikke noe annet som tyder på at fødselen er i gang. Kan jo håpe at noe settes i gang til kvelden kanskje??

Skal opgså føde på KK, så skal se etter "barsel-tråden" jeg også...

Skrevet

Ser det er noen som venter fortsatt! Det ble terminbaby på meg, og nå bare koser vi oss hjemme!

Lykke til dere som fortsatt venter!

Skrevet

Jeg er dessverre en av de som fortsatt venter,og jeg hadde termin 12.

Skal til jordmor på Mandag,så får se hva hun sier da,håper hun stripper og tøyer SKIKKELIG!!!

Slimproppen er gått men ellers er det ikke et eneste tegn til noe..buhu!!

Håper det går bedre med dere andre Pinse-damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...