Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Med 3 dager til termin, og ingen tegn på at noe er i gjære har jeg så smått begynt å forbrede meg på overtid! ) Det er greit nok det altså, formen er fin så det er ikke noe å klage på. Meeeen det er jo litt kjedelig da! Fødte nr 1 på termindato og nr 2 5 dager før, så jeg er jo godt vant. ) Andre som har opplevd å plutselig gå over med sistemann? Eller enda bedre, noen som kan fortelle om fødsler som startet tross manglende "symptomer" på forhånd?? Er veldig klar her jeg sitter! )
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Jeg gikk 7 dager over med førstemann og 10 dager over med andremann,så jeg er forberedt på overtid denne gangen også Med førstemann gikk vannet helt plutselig,mens med andremann tok de vannet 30 min før han kom,så tror det blir som andremann denne gangen og
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Jeg har fortsatt 8 dager igjen til termin, men jeg begynner å forberede meg på overtid jeg også Det gjør meg i grunnen ingen ting kjenner jeg... Ønsker meg baby 18. juni nå. Dagen etter termindato:P Fin dato! Hehe... Og helt akseptabelt antall dager på overtid;) Med førstemann gikk jeg 6 dager over og der startet i grunnen riene bare gradvis opp på natta, og jeg kan ikke si at jeg hadde noen forvarsler i dagene før. Andremann kom 13 dager før. Startet med at vannet plutselig begynte å gå litt etter litt 14 dager før termin. Var ikke forberedt på det i det hele tatt, null forvarsel.
summer85 Skrevet 9. juni 2011 #4 Skrevet 9. juni 2011 førstemann kom på ultralyd termin dagen, andre mann kom en uke før ul termin, på menstermin dagen.... nå er det 3 mann, jeg hadde menstermin den 2 juni og har ul termin den 17..har nå siden 17 mai hatt menssmerter og mye tak i magen og nedpress.. var hos jordmor på kontroll i går, å hu sjekka meg å jeg var ikke moden og ingen åpning... Så jeg har trua på at det plutselig kan starte jeg nå.. Vil IKKE gå på overtid over ul termin, da den allerede er 15 dager etter menstermin.. men får nå bare vente å se...
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2011 Krysser fingrene for plutselig action da! Ingen har sjekket modning, men det er kanskje likegreit siden det ikke behøver å bety noe som helst! ;o) Var hos legen i går, hun kunne fortelle meg at hodet fremdeles lå langt oppe... Det trengte visst heller ikke å bety noe siden jeg var 3 gangs... Han kunne visst plutselig bare skli langt ned i en fei... Eneste var visst vannet skulle gå, da kunne det bli litt krise. Nå har vannet mitt blitt tatt begge gangene, så jeg er ikke så bekymret for det... Blir jo helt tullete av å gå sånn og vente! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå