Gå til innhold

Hva hadde du gjort om datteren din på 12 år.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vet ikke hva jeg hadde gjort. Ville jo ikke at hun skulle beholdt babyen, men vil ikke tvinge til abort heller. Tror nok at jeg hadde fått henne til å innse selv at det var det beste med abort. At hun bestemte det selv med hjelp.

Altså..... Hvis hun kommer og forteller om det først når hun er i feks 4. måned,(Ja, en tolvåring vil vel ikke akkurat løpe hjem for å fortelle noe slikt?) er det jo ikke snakk om å ikke bære frem barnet.

Men hvis vi skulle beholdt ungen og ikke adoptert den bort, måtte nok jeg selv ha tatt ansvaret.

Min datter kunne fått fungere mer som en storesøster/tante.

Selvsagt i full åpenhet.

Annonse

Nei, det hadde hun aldeles ikke fått lov til. Der hadde jeg gjort alt i min makt for å få gjennom en abort, samme pokker hvor langt hun var på vei.

Hadde det vært for sent hadde jeg oppdratt barnet som en søster til datteren min til den dagen hun kunne ta ansvaret selv. Grøss, håper det aldri blir aktuelt.

Min datter på 12 år er under 150 cm høy og spedbygd. Kan sikkert sammenlignes med en hvilken som helst barnebrud som dør i fødsel i fattigere land. Jeg setter livet til min datter foran et evt barnebarn, så det hadde blitt abort uansett hvor langt hun hadde kommet (frem til 5.mnd)

Langt fra virkeligheten?? Vel, en blogger ble gravid når hun var 13.. Ikke 12 som det er prat om her, men 13.. Uansett.. det kan være virkeligheten... Jeg har selv en søster som er 12 og klarer ikke se før meg at hun kommer å sier det... Huff..

Har datteren din fortalt deg det Hi?

Nei, jeg har ikke noe datter. Men har stilt dette spørsmålet før her inne og fikk dag helt andre svar. Da var det mange som ville ha latt datteren beholde og det sjokkerte meg...

Godt og se at det er noen som er fornuftige nok til å se at barn ikke skal ha barn.

HI.

Annonse

nei, jeg hadde ikke latt henne beholde fosteret. Hun er mitt barn, mitt ansvar. Og dere kan komme meg så mange solskinnshistorier dere bare vil, barn skal IKKE avle barn. Man ødelegger livet til datteren sin hvis man lar henne leke mamma før hun begynner på ungdomsskolen!

Irrelevant spørsmål siden det kun er jenta selv og legen, evt en nemd som kan avgjøre det. Jeg som mor har selvsagt (heldigvis) ingenting med det å gjøre. Men hadde min (har en fantastisk bonusdatter) blitt gravid hadde jeg selvsagt ønsket at hun bar frem barnet. Hun er forresten liten og sped, men en graviditet og fødsel i norge under kyndig helsehjelp kan ikke sammenlignes med barnebruder på landsbygda i pakistan.

nja, tvinge og tvinge, jeg kan ihvertfall prøve for alt i verden og overtale henne til abort. En 12 åring skjønner ikke konseptet "få et barn", herrefred, man har jo ikke full forståelse av konsekvenser før man er godt voksen for pokker.

Det er snakk om en jentunge på BARNESKOLEN, max første halvår på ung.skolen.

Selvsagt bør jentungen ta abort, og jeg som mor ville gjort alt i min makt for å at det skulle skje.

Og de fleste leger ville nok vært enig med meg, for hvem oppegående person vil vel at et barn skal få barn?

Hun hadde vell ikke akkurat fått ett veldig stort barn heller, og en 12-åring hadde GARANTERT fått en annen oppfølging i graviditeten og ikke minst under fødselen enn den "vanlige" gravide. De hadde nok tatt mål av hoftene om de var i tvil om hun kunne føde....

Du kan ikke sammenligne å føde ett barn i ett fattig land i Afrika, og å føde barn i Norge. 12-åring eller ei................bare så det er sagt.

Ja, selvfølgelig! Det er en av de oppgavene jeg har tatt på meg når jeg valgte å få barn..

Bor hun i mitt hus, skal mine regler følges!

Akkurat som det er mitt ansvar og få henne på skolen, at hun legger seg når hun skal, at hun ikke flyr gatelangs sent på kvelden, at hun har det hun trenger av mat, klær ol..

Så er det mitt ansvar å sørge for at hun ikke får barn som 12 åring.

kriminelt? står det i straffeloven at man kan bli straffet for deT? bare lurer jeg altså.

jeg hadde slått igjennom at det skulle blitt utført en abort! det hadde nok foreldrene til den eventuelle barnefaren villet også. ingen i sin rette forstand lar en tolvåring, et barn få lov til å føde et barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...