Gå til innhold

Noen som har blitt gravide selv om mannen ikke vil? "fGått på pillen" eller lignende?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel, jeg leker med tanken... Vil at barnet vi har skal få seg et søsken men tror ikke gubben vil. Huff jeg vet det er slemt, men jeg er nok langt ifra den eneste! Hva med deg HI?

Jeg kunne aldri lurt mannen min, men siden jeg overhodet ikke tåler hormonprevensjon har han et like stort ansvar for prevensjon som jeg har.

Jeg kunne tenke meg en til, han mente det var nok med de vi hadde.

Så han bestemte at han ville sterilisere seg så vi slapp kondomstyret osv. Men så satt det litt langt inne å faktisk bestille time, han grudde seg fælt tror jeg...

Også var det en gang vi hadde sex som vi var litt uforsiktige, han var inne i meg litt under forspillet, før han satte kondomet på... Der satt spiren!

Han ble faktisk veldig glad da, grunnen til at han ikke ville ha flere var at han følte det ble mye å følge opp både tidsmessig og økonomisk, men han elsker barn og syntes det var kjempekoselig med ett som kom "helt av egen vilje".

Så lenge mannen *vet* at du ikke bruker prevensjon, så er det helt greit, han er like ansvarlig som deg. Men, om man er i et fast forhold, og dama sier at hun går på piller, så bør mannen kunne stole på det...

Og dere som bevisst lurer mannen, ikke kom hit og klag for at han ikke stiller opp 100% etterpå, hvis han har sagt klart fra at han ikke ønsker flere barn...

Annonse

Ja 11:56, og det samme kan han si til barna sine. "Hei unger, ikke forvent at jeg skal stille opp for dere, for mora deres lurte meg ang. prevansjon!"

Faller sikkert i god jord det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...