Gå til innhold

Trives dere der dere bor?

Anbefalte innlegg

Jeg finner ikke helt roen i huset vårt, og dette sliter litt på meg.

Har bodd her i 2 år snart.

Ser hele tiden på Finn for å se på hus og leter på en måte etter noe bedre..

Huset vårt er veldig praktisk, og vi pusset opp masse når vi flyttet inn så det er bra.

Men jeg synes ikke strøket er så veldig "fint", det er mye trafikk og ikke så veldig mange naboer som er aktuelle å bli kjent med.

uff jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, det er mye pes å flytte også og det koster penger.

Kan jo nevne at gubben og ungen trives og vi har kort vei til barnehage skole osv...

Men så er det mor da.

Noen som har noen tanker?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143310886-trives-dere-der-dere-bor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi stortrivs her vi bor. Det er landlig, men bare noen minutter med bil så har vi alt av butikker. Nær flotte sandstrender og mye natur. Gode naboer i et nytt nabolag og barna har mange venner.

MEN...huset er for lite. Vi er på jakt etter noe nytt nå. Men vi leter heller i flere år for å finne det rette huset i dette nabolaget, enn å flytte bort.

Jeg hadde tatt en snakk med mannen. Kanskje han føler det samme som deg.

Ja, vi trives. Men bodde et sted før, hvor vi ikke trivdes. Det gikk to år fra vi flyttet inn der til vi flyttet videre. På papiret var det et greit sted å bo, men trivselen uteble.

Så vi flyttet til her vi bor nå, og her trives vi kjempegodt. Flytter ikke videre før det på tide med gamlehjem! ;)

Om du ikke trives der nå, så vil du aldri gjøre det heller. Få med deg mann og barn og flytt til et annet sted!

Ja vi har jo snakket om det:-)

Jeg vet bare ikke hva jeg skal se etter for å finne det rette, prøvde å være bevisst siste gang vi skulle kjøpe og så ble det så feil.

Vi kan jo ikke flytte rundt omkring hele tiden synes jeg, fordi det føles feil for meg.

Da var jo også boligmarkedet litt nede, mens nå er det plutselig i million dyrere å få seg et hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...