Gå til innhold

Ramlet så det sang isted :( Slo ryggen og hodet i veggen :( Er gravid i første trimester, mister jeg nå???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det går nok helt sikkert bra! Babyen er bitteliten og godt beskytta. At du slår deg betyr ikke så mye så lenge du ikke får et hardt slag i magen.

Legg deg nedpå å slapp av litt, du, så skal du se det går helt fint!

Babyen er fortsatt veldig liten og godt beskyttet inni magen din, og du har jo heller ikke fått noe slag i magen etter hva du skriver.

Det er nok mest på film man mister av sånne fall.

Jeg falt ned en hel trapp i første trimester (falt også på isen når jeg luftet hunden..), og har nå bare 7 uker igjen, så min baby klarte seg veldig bra. Dro til legen for å sjekke, bare for å være sikker. Men som flere andre skriver så ligger de godt beskyttet!

Lykke til!

å jo da, det gjør den!

i mitt første avangerskap var jeg utsatt for en bilulykke og fikk setebeltet (selvom jeg brukte det på den rikitge måten for gravide) presset hardt inn i magen min. Fikk store merker også, men babyen hadde det fint:)

I dette svangerskapet fikk jeg en fotball sparket av en proff spiller (dvs ganske hardt) mitt i magen min i overgangen melom første og andre trimester, og jeg er fremdeles gravid med en levende baby:) PS! Jeg oppholdt meg ikke på en fotballbane engang, så jeg var ganske sint!

Annonse

Det kommer helt sikkert til å gå bra, men jeg ville tatt en legesjekk. Jeg tryna skikkelig (slo hodet og ryggen voldsomt) i uke 35 og måtte da være på sykehuset en natt for å forsikre om at morkaka ikke løsnet. Er jo litt annet når man er så kort på vei,men alltid greit med en sjekk.

Jeg fikk forøvrig beskjed når jeg ringte til legen at "jaja begynner du å blø så skjer det ikke før i kveld"??? Ringte føden og ble kommandert ned sporenstreks.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...