Gå til innhold

Trenger råd, ang forhold og facebook tull

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp fra dere..hva dere synes om dette. etter kjæresten sine meninger er det jeg som er rar, mulig det er det å. Både jeg og kjæresten min har facebook. jeg har venner på min facebook som jeg kjenner, gått på skole sammen, familie. han har å venner men han legger til så mange som han så vidt veit kæm e, kansje hilst på en fest, eller fordi den personen kansje handler til han annenhver dag på butikken der han jobber. Som regel er det da damer.. jeg kjenner dette plager meg da vi er sammen. hvorfor skal han da driv legge til damer i hytt og pine bare fordi han kjenner noen som kjenner denne, eller som jeg skreiv lenger oppe, så vidt har hilst på. vi har nå kranglet og diskutert en del om dette, og det endte i at han ble sur, og slettet halvparten av vennelisten sin. er mange jeg ikke har lagt til å av hensyn til at jeg har en kjæreste, og føler jeg ikke trenger legge til menn bare for å ha de der.han er ikke typen til å være utro, så er nok ikke derfor. hva synes dere? trenger råd?

Fortsetter under...

Et typsk eksempel på at kvinner og menn faktisk bare tenker forskjellig.

Mannen din vil jo bare være høflig og venn med alle, og ser ikke problemet. Mens du tenker "hva er vitsen når han har meg".

Tror nok du bare må godta at dere er litt ulike på det punktet. Er rett svar finnes ikke her. Enig at han kanskje bør vise litt mer hensyn om du er usikker. Men vil du ha rett eller ro?

Jeg skjønner ikke hvorfor du bryr deg så mye om dette. kan ikke kjæresten din være venner med de han har lyst til å være venner med på FB? Om han kjenner de eller ikke skjønner ikke jeg hvorfor plager deg.

Nei ærlig talt..slik filleting er ikke verdt å krangle for. Skjønner godt din kjæreste ble sur og sletta de vennene for å slippe det maset fra deg..

Annonse

ikke bry deg noe om det. hvis han ikke er "typen til å være utro" som du sier, er det ikke vits å bruke en kalori på å tenke på dette. kanskje det er kult for han å ha over 1000 venner på Facebook, så han legger til alt og alle;)

hvis han derimot begynner å sende meldinger og chatte osv med desse nye bekjentskap-damene sine, så kan du si fra. det er liksom å ta steget videre.

Jeg er faktisk enig med deg jeg, HI. Men det er fordi jeg syntes det er teit å bli venn med folk man egentlig ikke kjenner, på face.

Jeg har sagt i fra til min samboer at jeg ikke syntes noe om det, men det er fordi jeg ikke vil at gud og hvermann skal vite alt om vårt liv. Han skjønte hva jeg mente og han sluttet med det.

Annonse

Mannen min var utro med meg, startet først med chatting via fb. Så skjønner deg, men jeg tenker også ofte urasjonelt og er blitt usikker etter dette. Mannen slettet fb men fikk lov til å lage seg en ny profil etter 1 års tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...