Seier&Glede ♥♥ Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Da kan jeg melde meg inn her - 14 uker nå, og har endelig begynt å gleder meg til lillebror/søster kommer til verden før jul. Har ikke vært så roserødt frem til nå, men ting har roet seg, angsten har sluppet taket og jeg har bestemt meg for å kose meg alt jeg kan med den siste lille spiren som vokser i magen min. Noen flere som skal ha i desember?
3 barnsmor til jul <3 Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 vi får også verdens beste julegave Forhåpentligvis noen dager på forskudd da Ikke helt planlagt svangerskap, men nå som sjokket har lagt seg gleder vi oss mye! Skal virkelig kose meg i det svangerskapet her, (nå som kvalmen har gitt seg mens jeg venter på bekkenløsningen som jeg allerede kjenner komme sigende) siden dette blir min siste graviditet.. Når har du termin og hvor i landet er du fra?
FirstAidKit Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Vi får også i desember! Foreløpig termin er 14.des. Håper tiden fremover går fort Svangerskapet hittil har vært litt av en prøvelse. Blod, utslitthet og kvalme. Kvalmen har enda ikke gitt seg, jeg spyr nesten hver morgen. Trodde kvalmen skulle gi seg en gang rundt uke 12? Uansett, det er deilig å vite at vi om et halvt års tid er foreldre til vår førstefødte Er forresten 13+3 idag
SiljeOgLilleLisell♥ Skrevet 10. juni 2011 #4 Skrevet 10. juni 2011 Jeg har termin 13.desember, og er 14+6 i dag. Dette er også min første, og det er fortsatt litt skummelt alt dette, da barnefar ikke vil ha barnet. men jeg har fått beskjed om at jeg burde benytte min sjanse nå, i og med at jeg har endometriose. Har også fått vite at ungen min har gastroschise, altså noe av tarmene på utsiden av magen. Kjempeskummelt alt sammen, men vi får brette opp ermene, i de fleste tilfellene går det bra sies det!
SiljeOgLilleLisell♥ Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 Surrete ja..Jeg mente 13+6 ! 14 i morgen:D
Nissegutt11 Skrevet 10. juni 2011 #6 Skrevet 10. juni 2011 ja litt skummelt er her også, slapper av mer og mer heldigvis. Termin 15 desember her Lykke til alle sammen
annek89 Skrevet 11. juni 2011 #7 Skrevet 11. juni 2011 Jeg skal ha i begynnelsen av desember, er 15 + 2 =)=) Har begynnt å slappe av mer nå jeg også =) Vi får kose oss med gulla våres =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå