mizuno Skrevet 9. juni 2011 #1 Skrevet 9. juni 2011 Hei jenter! Jeg har nettopp fått svar på hcg-prøver og er litt bekymret 1 prøve tok jeg 6+4 og fikk en verdi på 44 000. en uke senere, 7+4, fikk jeg mål verdien til 91 000, er ikke denne stigningen litt for lav? Jeg er klar over at stigningen stagnerer etterhvert og at man ikke kan forvente dobling hver 2. dag lenger, men at det skal ta en hel uke for å doble verdiene er vel faretruende lang tid? Jeg har opplevd 3 MA på løpende bånd, og er livredd for at det samme skal skje igjen nå....
Underveis --> Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Men får du ingen forklaring av legen når du får resultatene da? Synes nå det hørtes veldig høyt ut jeg da, men...
Barbarella og froskebarna Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Enig med Underveis i at det høres ganske høyt ut, kanskje det ikke trenger å øke så mye lenger... Har du fått resultatet direkte fra laben? Jeg ville ha ringt legen som bestilte prøvene og hørt hva h*n synes. Kanskje du kan få komme inn til ultralyd? Hva er grunnen til at du tok hcg-prøver?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå