Gå til innhold

Andre som har IKM rundt 17. juni/ teste rundt 12. juni?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg har ca 31 dagers syklus og forventer IKM rundt 17. juni, men tenkte jeg skulle teste rundt 12. juni (dag 26)

Testet positivt på ettermiddagen på dag 26 i forrige syklus, men det endte dessverre i SA 5 dager senere.

Hadde vært kjekt om noen ville slå følge...

Har forøvrig ingen symtomer denne syklusen :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så trist å lese at du hadde SA.

Eg kan godt slå følge med deg!

Har IKM rundt 18.-19.juni, har litt uregelmessige syklusar, men veit ca når eg hadde EL denne perioden (mellom 1. og 7.juni).

Håpet er at det klaffa då min kjære er bortreist ein periode, men vi "jobba med saken" 1.-4.juni.

Med mi tolmodigheit (og det at eg har nokre testar liggande), vil nok det ryke ein test søndag 12.juni. Sjølv om det truleg er alt for tidleg. Deretter blir det vel nokre dagar mellom kvar gong det blir testa, fram mot IKM.

Skrevet

Synd å høre om SA.. hadde det selv for noen måneder siden... Det som var positivt for oss var at vi begge spekulerte i om han var steril, så han var nok ikke det.. han har prøvd flere år tidligere med andre.. og jeg har trodd at jeg ikke kunne få barn pga disse rare syklusene mine.. ikke brukt piller på 6 år nå..

Jeg har ikke peiling på syklusen min, men på søndag-mandag er det dag 45-46 som er det lengste jeg har gått, så da skal teste, om jeg får testene i posten til da..

fikk negativ test i går, men fortsatt symptomer, så lurer på om jeg hadde el sent.. på dag 29-30 hvis det er mulig??

Jeg synes det er spennende å følge med på dere som tester jeg :) blir like glad hver gang noen får positiv :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...