Gå til innhold

Hva kjøper dere til å ha i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som får vinterbarn, hva kjøper dere av vognposer? Jeg vurderer å kjøpe en lammeskinnspose (termin i november). Men er samtidig usikker på hvor bra dette er? Tenker da på hår overalt om kvaliteten ikke er bra. Er det bedre med "vanlig" voksipose?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på...?

Skrevet

Har tenkt på voksi pose. de tåler ganske mye minus grader og tenker å ha ull klær på baby, så da holder vel det.

Syntes de skinnposene er så åpne, man får liksom snørt voksiposen bedre sammen så det blir lunere.

Skrevet

Bruker oddenwalder dunpose, den er en av de beste på markedet. knallgod:) På litt varmere dager (høst og mild vinter) bruker jeg lammeskinn og dundyne + vogntrekk hvis det blåser.

Skrevet

Jeg regner med jeg får arve en skinnpose som har holdt kuldegradene ute i mange herrens år. :-)

Skrevet

Hei,

Jeg har brukt voksipose til alle mine tre som er født i februar, mars og august. Kjempefornøyd! Har en lammepose som jeg brukte slev når jeg var liten, men synes den er altfor åpen. Har brukt den litt om vår / høst, men ikke så mye. Nå finnes det sikkert mye nytt (voksiposen min er 10 år gammel!) men jeg kommer til å bruke den til vinteren også :-)

Skrevet

Jeg har en dunpose og en lammeskinnpose til kalde dager. Lammeskinnsposen blir ikke brukt så mye. Den ser koselig ut, men er ikke så praktisk som en dunpose.

Skrevet

Jeg har allerede en voksipose etter de to andre som jeg elsker over alt! Under den kommer jeg til å legge lammeskinn, evnt inni (får se etterhvert) I tillegg holder jeg på å strikke et "mor-signe" teppe til babyen (i merino ull fra nøstebarn) som jeg kan legge babyen inni med ulltøy og en kjøredress. Termin nov/des så det er rett på kulda her =)

Skrevet

Vi har en voksipose som vi har brukt til poden, men det er for stor til å putte i dypvogna, så vi ønsker oss en skinnpose. Kommer nok til å ta meg en tur i butikken når høsten kommer for å se hva de har, men er i utgangspunktet skinnpose jeg vil ha. Den kan også åpnes opp så barnet kan ligge på den på varme sommerdager uten å bli klam i ryggen.

Skrevet

Vi får småttis i oktober, og har kjøpt den fleeceposen som hører til Easywalker-vogna. Er førstegangs, så har virkelig ikke peiling på dette:)

Er det noen som kjenner til om denne er like god som Voksi-posen, eller hva som eventuelt er de store forskjellene der? tenker vel også å kjøpe et lammeskinn utpå høsten og supplere med.

Skrevet

Fikk septemberunge forrige gang og venter ei pie i september ;o)

Brukte lammeskinnsposen som jeg selv hadde i 2,5 år med førstemann og kommer til å gjøre det samme igjen nå. Poden lå i vogna med body, strømpebukse, strikket heldress, strikkede sokker, votter og lue. Også hadde jeg strikket vognteppe oppå som jeg dro godt oppover. Ungen var aldri kald!

Den siste vinteren han brukte posen var han 2 år. Da lå han med ullgenser og strømpebukse i posen også ullteppe oppå. Barnehagen kuttet ullbukse for ungen ble så god å varm nedi posen uansett.

Arvet en voksipose men den har jeg i grunn aldri brukt ;o)

Skrevet

endelig kan jeg komme med en anbefaling på et vellykket kjøp!

(har hatt så mange dårlige avgjørelser.....)

EASYGROW DUNPOSE!

Jeg supplerte med et bittelite sauskinn fra et annet posebomkjøp på de aller kaldeste dagene. Den har et forlengerledd som gjør at selv 3 åringen min får plass, samtidig som at den kan snurpes helt sammen rundt hodet, og har mange lekre farger.

Skrevet

Easygrow dunpose, noen som vet om den passer i en bag? Spørs sikkert kanskje litt på størrelsen på bagen, men la oss si sånn ca en vanlig bag, verken stor eller veldig liten.. Passer denne posen uten forlengelsesdelen i en vognbag??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...