Gå til innhold

Tror dere på dette?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hvorfor skal man ikke tro på dette?

Og hva mener du med motstridende beskjeder?

Hvis det er sant, er det skrevet av en 16 år gammel jente som har opplevd noe forferdelig, så da er det kanskje ikke så rart at ting ikke henger helt sammen.... Og er det ikke sant, så, vel....da er det ikke det da:/

Annonse

Alle som selv har blitt voldtatt eller misbrukt vet at selvom handlingen ikke er voldelig trenger det ikke nødvendigvis føre til blod eller sperm i sengen. Det er også mulig at kjæresten ikke har lagt merke til det om så var, han var jo opptatt av å ta vare på/prate med jenta. Det er heller ikke alle som lett får blåmerker etter voldshandlinger selvom slagene er harde.

Jeg vet ikke om denne historien er sann eller ikke, men det sårer meg at folk er så påståelige om ting de ikke vet noe om.

hilsen misbrukt barn/tenåring som også levde i/med vold i mange, mange år.

Trodde kanskje det var sant, men etter å ha tenkt over det, så tror jeg heller det er en pedofil idiot som har skrevet innlegget.

Med så pass voldelige slag og handlinger som beskrives her, så skulle minst halve ansiktet vært lemlestet, det samme gjelder underlivet. Jeg finner det også veldig merkelig at det ikke skal finnes ett eneste spor etter en sånn kamp som blir beskrevet i dette innlegget .

I såfall må den kjæresten være ganske svaksynt, eller tror jeg vi si BLIND

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...