Gå til innhold

noe på gang?....

Anbefalte innlegg

Skrevet

begynner å bli litt utålmodig nå :P prøver å roe meg selv ned med at det er bare maserier/kynnere,så dette kan ta laaaaaaang tid enda...meeen,har nå i en og halv uke gått med vonde kynnere,som tar tak både i magen å ryggen,litt blankt slim og utrolig mye stikkinger nedentil....men ikke noe skjer :/ fødte min første 3 uker før tiden,så blir litt ekstra utålmodig av d også :P har også "lekket" litt tror jeg,for kan ikke ha tissa på meg uten å kjenne d :o:) baaaahh...er så kjedelig å håpe at noe skjer snart,men vet at d kan ta lang tid..har så lyst å se junior nåå :D er forresten 37 + 3 nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, her er det ganske likt! Har hatt murringer og kraftigere kynnere i en uke og i dag har det tatt seg veldig opp, men uten at det er noen ordentlige regelmessige tak. Bare menssmerter som kommer og går. Jeg er 37+2 :-)

Tror ikke det fører noe sted på en stund ennå for min del, dessverre. Hadde maserier i ti dager med nummer to!

Lykke til!

Skrevet

aaaahh,er så kjedelig altså :P blir jo så utålmodig når kynnerene lurer meg sånn :D men men,vi får vel bare smøre oss med tålmodighet da :D de kommer vel når de er klar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...