lena86 er fødeklar <3 Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 begynner å bli litt utålmodig nå prøver å roe meg selv ned med at det er bare maserier/kynnere,så dette kan ta laaaaaaang tid enda...meeen,har nå i en og halv uke gått med vonde kynnere,som tar tak både i magen å ryggen,litt blankt slim og utrolig mye stikkinger nedentil....men ikke noe skjer :/ fødte min første 3 uker før tiden,så blir litt ekstra utålmodig av d også har også "lekket" litt tror jeg,for kan ikke ha tissa på meg uten å kjenne d baaaahh...er så kjedelig å håpe at noe skjer snart,men vet at d kan ta lang tid..har så lyst å se junior nåå er forresten 37 + 3 nå....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Hei, her er det ganske likt! Har hatt murringer og kraftigere kynnere i en uke og i dag har det tatt seg veldig opp, men uten at det er noen ordentlige regelmessige tak. Bare menssmerter som kommer og går. Jeg er 37+2 :-) Tror ikke det fører noe sted på en stund ennå for min del, dessverre. Hadde maserier i ti dager med nummer to! Lykke til!
lena86 er fødeklar <3 Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2011 aaaahh,er så kjedelig altså blir jo så utålmodig når kynnerene lurer meg sånn men men,vi får vel bare smøre oss med tålmodighet da de kommer vel når de er klar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå