Gå til innhold

Dråper fra puppene? kan vel ikke være gravid?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal putte inn dette innlegget men prøver her

Jeg har hatt ubeskyttet samleie og hoppet av i svingen to ganger, så gikk det rundt 1-2 uker så fikk jeg mensen, varte i 4-5 dager, nå rett etter mensen så klemte jeg litt på brystet( bare for å sjekke for moro skyld, har ei datter på 2) Og da kom det ut litt lysehvit væske, to dråper, på hver pupp. og nå er jeg forvirra.. er dette vanlig, kan det skje når man har hatt mensen(aldri skjedd me meg før) eller kan jeg være gravid, selvom jeg fikk mensen??

Fortsetter under...

Gjest LillyBelle65

Man kan være gravid selv om man får mensen, men det er vel ganske så sjeldent dette skjer.

Siden du allerede har en datter, så sies det også at det ikke er så uvanlig at det kan komme råmelk fra puppene lenge etter både fødsel og slutt på amming.

Men for å være på den sikre siden burde du jo kjøpe test og ta den, evt. ringe fastlegen din og høre der også :)

min minste er snart 5 år, og jeg kan fremdeles klemme ut noen dråper, så det er ikke et tegn på graviditet. Når det er sagt så trenger ikke mens være et tegn på at du ikke er gravid. Om du ikke vil ha barn må du bruke prevensjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...