Gå til innhold

Rydder du bort lekene til barna hver kveld?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med en gang lillingen sover, går jeg ned i stua og putter lekene i lekekassa før jeg kan sette meg ned å slappe av. Det eneste som får ligge fremme er en enslig sutt som ligger klar i tilfelle det blir surking i løpet av kvelden. Da har jeg den med opp som trøst. Leketeppet har sitt eget hjørne der det står og ser pent ut, så det er ikke noe poeng i å demontere det liksom. Vippestolen står jo også det. Det vises helt klart at her bor det en baby, men det er i aller høyeste grad ryddig. Rydder også i løpet av dagen, så det ikke er så alt for mange leker som ikke er i bruk men ligger rundt om kring. Det er jo så enkelt og går så fort. Deilig å ikke ha alle babytingene i veien når man skal ha voksentid om kvelden. :)

Annonse

Ja vel. Vårt lekerom ligger ved siden av stua. Barna tar med seg lekene rundt i hele huset men trives godt på lekerommet. Har ingen leker på soverommene. Det finnes ikke tungvidt. Beste løsningen jeg kan tenke meg (har prøvd din) og får alltid tilbakemeldinger om hvor praktisk vi har det hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...