StoltHønemor<3 Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Etter å ha hatt tak i hele dag siden 5 i morges, så har jeg lagt meg i senga for å hvile litt.. Det er vondere og vondere tak, og ser ut til at det blir en baby rett rundt hjørnet! Dette er mitt første barn, så er veldig spent! God kveld:)
2små,rosa&blå Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Oi, så gøy! Masse lykke til (-: Håper du får en spennende og flott natt! Tenk, nå får du snart se vidunderet ditt!
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 8. juni 2011 #3 Skrevet 8. juni 2011 Oisann! Lykke til =) Spennende! Kos deg med babyen når tiden er der
StoltHønemor<3 Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2011 Takk takk! Sitter i bilen med det jeg tror er rier.. For nå sliter jeg med å puste! Lenge leve iPhone som gjør at jeg kan skrive litt her;) Det bygde seg fort opp på under en time, og nå kjenner jeg at jeg begynner å bli litt usikker på alt.. Så da er det greit å komme inn til sykehuset og være med de profesjonelle! Tror jeg ventet for lenge kanskje:/ Vi får se! Forhåpentligvis får jeg og kommende far snart treffe vår Sønn<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå