Gå til innhold

Hvorfor kom ikke den CP skadde ungen på lano-refillene etter han vant i fjor?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han var i endel annonser i alle fall, i og med at Lano ga en del til Handicapforbundet eller noe. Men det kan jo være en avtale mellom foreldrene og Lano osv, synes ikke man skal rippe opp i den debatten som gikk rundt dette ifjor. Det hele ble en trist historie synes jeg.

Annonse

var ikke meningen å rippe opp i noe som noen kunne følt seg støtt av, men blir bare litt provosert over at lano og så mange skryter av at handicapp blir så alminneliggjort og gjort synlig og bla bla, når det ikke er noen bilder av gutten på refillene. var han ikke god nok likevell, når det sto om penger og faren for at noen ville kunne velge å IKKE kjøpe såpen pga bildet.... Er på Mikael sitt parti 100%, liker bare ikke lano og måten det ble gjort på.

Hvorfor må så mange være så fordømt politisk korrekte? Jeg føler egentlig mest med de som skal selge Lano, jeg. Jeg hadde blitt rimelig provosert om jeg hadde blitt presset til å trykke et sånt bilde, bare for å ikke tape ansikt selv. Snakker om pest eller kolera...

Det at de "gav" så mye penger til HC forbundet lukter mistenkelig mye om å kjøpe seg fri mener jeg!! Kunne gitt penger og i tillegg printet bildet, kanskje gjort enda mer ut av det, lage plakater osv.

Hva snakker dere om???

Mikael var på refillene, akkurat som det skulle være. Han så søt ut, og han fortjente å være på refillposene. Det er ikke noe galt i å ha en med cp i en slik konkurranse, i år, som flere ganger før er det barn med handicap med. Blandt annet en med down syndrom. Om det barnet vinner eller ikke spiller liten rolle. Alle barn har lik rett til å være med.

http://fil.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7580628

Her kan dere lese om Mikael. :)

Annonse

Noen mennesker har bare ingen forståelse for hvordan verden fungerer, og jeg føler meg nesten fristet til å ønske at de som ikke ser sjarmed med Mikael og andre spesielle bar, selv får oppleve det på nært hold, men selvfølgelig ønsker jeg aller mest at alle barn skal bli født friske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...