dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Har hatt de omtrent konstant i 4 dager nå. Er kvalm, svimmel og det svir øverst i magen. Sliter veldig med å sove pga dette. Har stresset litt de siste dagene så regner med at det er årsaken. Er 32+1. Har hatt en del kynnere hele veien, men nå er det sånn at jeg sliter med å gå til tider. Noen som vet om det spiller noe rolle?
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Jeg har vært slik i flere uker, ofte kom dem tett også, og jeg måtte stoppe, klarte ikke gå mens dem stod på... Har dem enda også, i tillegg til ryggsmerter og murring... Men det er fortsatt bare kynnere, og helt normalt i følge jordmor... Jeg er 36+6 idag =)
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2011 Ok. Da er det godt det snart er ferie, kan ikke traske rundt i den tilstanden her...hehe. Ser ikke så bra ut.
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Hehe Her er det også stikninger, omtrent som en kniv oppi der du vet, så da bråstopper jeg, og nesten kneler ;p Det ser nok lurt ut... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå