Gå til innhold

Ettåringen i huset sover aldri lenger enn til 06.00. Er det bare sånn det er eller har noen noen tips til å sove lenger?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

sånn har vi det her, bare at hun er snart 2 år, og våkner gjerne 5:30...

så nå har jeg gått til innkjøp av lystette gradiner i tillegg til lystett rullegardin (som vi har brukt til nå men som ikke har gjort susen). Håper at rommet er mørkere lare henne sove i 1 time mer...

Vi andre, ikl 4 åringen forestrekker å våkne 6:30 ikke 5:30...

helt normalt i den alderen. pris deg lykkelig for at hun sover hele natta du, slettes ikke alle 1 åringer som gjør det

man kan ikke få både i pose og sekk

Ja, jeg er veldig glad for det :D Også sovner hun med en gang jeg legger henne også. DET er jeg veldig glad for.

Også har hun en formiddagslur på 2.5-3 timer. Da sover jeg også :D

HI

Det er vel ikke normalt å la en 1 åring sove så lenge på dagen? jeg ville i så fall forsøkt å kutte ned på formiddagsluren og sett om hun sover lenger da...

Det høres ut som luksus å kunne sove så lenge på dagtid, må si jeg er sjalu på deg, HI

Annonse

Det er kun nylig at vi har begrenset sovingen på vår nå 2-åring. Nå sover han maks 2 timer. Det er helt vanlig at de våkner så tidlig. De aller fleste barn våkner også dessverre like tidlig selv om man legger de senere, eller kutter ned på dagsøvn.

Min sov berre til 04.45 - 05:30 i fjor sommar, men i år held han heilt til 06 - 06.30 så det vert nok betre med tida :) Når eg klaga meg til andre foreldre fekk eg høyre at dette var heiiilt normalt.

Eg har sjølv hatt problem med at eg ofte vaknar svært tidleg på vår/sommar når det er lyse netter. Du kan jo prøve å gjere det så lystett som du kan på rommet hennar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...