Gå til innhold

Flere som har en kropp som bare elsker å være gravid??

Anbefalte innlegg

Jeg trener, spiser sunt og har en aktiv jobb.... men herrgud så kroppen bare suger til seg aaaalt som er av inntak av fast & flytende føde!!! Kan ikke for det, gjør "det meste riktig" for det beste av det som kan gjøres når en er gravid.... Men hva skjer liksom....

Sist la jeg på meg 25kilo (60kg i utgangspunktet) kom ikke helt til match vekt før neste graviditet, men det burde jo være måte på hva kroppen skal beholde....

Hei hvor det går..... sikkert samme vei som sist :/

Skal si at motivasjonen er jo mye bedre denne gang enn sist, og er litt mer sjerpa nå enn forrige gang. MEN...hjelper det??? Nope...

Så jeg er vaffal ikke resultat av 12kilos klassen etter 40 uker.

Fortsetter under...

Ja, har ikke lagt på meg så mye enda 25uker + 5.5kilo. Men jeg kjenner kroppen min, og vet at kiloene kommer med varmen. Så gidder ikke håpe på noe mindre enn 15kilo hvertfall, men frykter 20 :S

La på meg 28kilo sist.

Huff og huff - da har jeg jammen meg en fin tid i vente.. Jeg gikk bare opp 4 kg i forrige svangerskap og hadde håpet at dette skulle være noenlunde samme..

MEN jeg startet hele svangerskapet med kvalmen, og ENESTE som funket var å spise... Det døyvet det værste, så jeg føler jeg har proppet i meg masse mat - og har gått opp 4 kilo allerede!!! og jeg er bare 14 uker på vei.

Sukk hvor skal det ende!

Hehe.... 4kilo du liksom :P det klarte jeg den første mnd....uten noen form for forrandring i livstilen. Men jeg var kvalm i 9uker, å spiste mindre menn ofte. Ikke at det heller hjelp :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...