Gå til innhold

Blir GAL av folk som maser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 9 (!) dager på overtid, og holder på å sprekke av irritasjon.

Telefon, MSN og Facebook hopper med folk som lurer på hvor babyen blir av. Jeg vet at de mener godt, men om de er utålmodige, skjønner de ikke at jeg er minst like utålmodig? Og så mye dumme spørsmål...Har han tenkt til å komme snart eller? Har du fått baby eller, jeg har jo ikke hørt noe?? Enkelte telefoner tør jeg rett og slett ikke svare på i frykt for at jeg skal være uhøflig!

Kjenner det snart spruter over av hormoner her jeg sitter. Måtte bare få det ut!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, jeg skønner deg så godt. Jeg har nesten en uke til termin og blir irritert over at svigerfar ringer til mannen min og lurer på hvordan det ligger ann... han har til og med vedda på dato (sorry, det skulle sikkert være morsomt, men jeg synes bare det er respektløst...)

Når jeg blir så irritert av dette kan jeg bare tenke meg hvordan du har det. Prøv en dag med telefonen av og uten nett, kankje det hjelper på humøret?

Skrevet

9 dager overtid ja.... kan tenke meg det er mye mas da ja. Skjønner godt at hormonene koker noe ekstra;) Du må ha lykke til med fødsel, når det måtte bli.

Skrevet

Slå av telefonen,overse FB kommentarene og la mannen ta seg av alle slitsomme telefoner osv ;)

DET er min plan om jeg går på overtid..hehe..!!

Skrevet

Skjønner deg veldig godt. Man prøver jo så godt man kan å innstille seg selv på at man må vente selv om man er litt utålmodig. Da hjelper det så fint lite at folk maser... Hadde det sånn første svangerskap. Spesielt mamma maste hver dag omtrent. Begynte ei uke før termin. Ringte hver dag og spurte hvordan det gikk og om jeg kjente noe osv. Ble nesten sprø! Gikk 6 dager over, så ikke så lenge som deg, men kjenner følelsen din, ja! Gjør som anbefalt her, slå av tlf og la evt mannen svare på alt maset en stund. Lykke til!:)

Skrevet

Forstår deg godt, men forstår de andre også:-) De er nok spente og vet ikke at de irriterer deg, det er jo en fin ting at andre bryr seg om deg, det er en fin ting:-)

Skrevet

Jeg skjønner dere godt altså, at dere blir litt sprø, men tenk om INGEN spurte og ingen brydde seg? Det hadde vært mye værre spør du meg!

Skrevet

Eg hadde ei som eg kaller for "Betterwisser" som sa at eg ville få i Mai enda eg har termin nå på lørdag. Det var så deilig i dag da eg møtte ho på butikken og kunne berre vise fram magen og smile. Ho snudde seg fort og gjekk i ein anna rettning. Så da kjem ho til å halde kjæft framover. Unnskyld for ordbruken:)

Men mange som maser. Kan jo ikkje gå på butikken uten at det er nokon som stopper meg opp og seier "har du ikkje fått enda". Har ikkje noko imot familien min som maser eller venniner. Det er no kun dei aller nærmaste som sender eller ringer meg å spør. Resten har fått beskjed at dei skal få vite det om det har skjedd.

Uansett lykke til alle saman og spesielt til dei som går på overtid:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...