Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Han var så grusomt trøtt i 19 tiden så jeg ga han mat i 20-tida og så var han våken til 20.30. Så når han sovnet la jeg han i senga men en halvtime etterpå var han helt lys våken. Uthvilt og klar for å stå opp igjen. Utrolig slitsomt at han er sånn. Er det om dagen også. 15-20 min så er han uthvilt. Når han bruker å sovne om kvelden i 21 tida så sover han helt til 6-tida om morgenen uten mat. Men skjærte seg i kveld gitt. Tenkte å ha litt alenetid men neida.. Blææææhh. Sov lille søtnos så mamma får slappe av. Må nok i gang med mating osv nå da.
Makko med to små gutter Skrevet 9. juni 2011 #2 Skrevet 9. juni 2011 Vår er også sånn enkelte dager. I går tok han en dupp klokka sju (vi trodde han var klar for natta!). Men neida, i elve-tida tok han kveld... - Vi orker ikke å stresse med det, føler at det er mer stress med å prøve å få han til å sove enn å ha en blid unge ilag med oss. -Han er jo litj-babyen vår, tida går så alt for fort!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 huff ja, vi slet med denne halvtimes-oppvåkningen etter leggetid helt til eldstejenta ble drøye 1,5 år gammel vi, det var PES det!! Heldigvis fikk jeg som regel lurt henne videre i søvn, men jeg måtte sitte på "vakt" hele kvelden, og inn X antall ganger for å få henne til å sove videre. Var jeg for sent ute, våknet hun totalt, og da kunne vi ha det gående et par timers tid før hun eeendelig sovnet igjen. Slitsomt altså, så du har min fulle sympati!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #4 Skrevet 9. juni 2011 Kjenner meg igjen i det der med å måtte løpe inn for de våkner helt. Syns det er så sinnsykt slitsomt dette. Spesielt siden vår eldste ikke var sånn i det hele tatt. Hun sov 3-4 timer i strekk om dagen, og sovnet av seg selv i senga fra hun var 2 mnd. Med lillegutt har det vært umulig fra dag 1. Men han fikk en veldig tøff start hvor han ble veldig sjuk så vi måtte sitte oppe med han hele natta.
to til tre Skrevet 10. juni 2011 #5 Skrevet 10. juni 2011 åh, ENDELIG flere som har det sånn! Mini på 12 uker sover kanskje 20min- halvtime 2-4 ganger på dagen, og er utslitt i 19-tiden og sutrete hele kvelden. men hvis jeg prøver å legge ham, så bli han kjempe leiseg og gråter og gråter seg i søvn... ser at han glipper med øynene og er kjempetrøtt, men kjemper mot søvnen med nebb og klør. Det er heller ikke bare-bare disse powernap `ene: han må vugges i søvn eller sovne ved puppen, ellers er det bare sutter og tydelig trøtt - men sove!? NEIDA!
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 10. juni 2011 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2011 uff ja, bra det ikke bare er oss. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Vi prøver å bytte mme merke IGJEN nå da for å se om lufta kommer lettere opp. Kanskje det hjelper bittelitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå