Gå til innhold

Svar fort om dere vet: BUZZADOR. Holder på å melde meg inn, men ble litt usikker. What's the catch?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått noe spam-mail i alle fall. Hva slags kampanjer man får tilbud om å være med på avhenger av hva du har fylt ut på interesser, osv. Har ikke opplevd noe negativt. Men, man må jo levere inn en rapport på alle kampanjene man er med på da, men det er jo logisk. De må jo vite hva du og dine venner synes om produktene.

ingen reklame nei, du får prøve div ting. har du barn er det sikkert flere ting du får prøve. må husk å takke ja om du får tilbud om noe, og gi tilbakemelding innen fristen. det finnes ei gruppe på fb søk om buzzador der.

får aldri mail fra di utenom når jeg blir invitert med på kampanje. sjelden jeg er med på da.

Du må jo drive å reklamere for disse produktene deres i hytt og gevær. Jeg fikk tilsndt bleier som jeg skulle dele ut til bekjente. Kjente ingen som trengte bleier i den størrelsen inkl min datter og klarte derfor ikke å få det til. Skulle reklamere i sosiale nettverk o.a. og da må man vise linken der man har gjort det. Etter at jeg ikke fullførte denne bleieutdelingen har jeg ikke fått mer av dem, og det er greit nok, syns det var mye pes for lite spennende produkter. Jeg kommer i alle fall ikke tilå drive å "selge" ting til venner å bekjente som jeg faktisk ikke står inne for. Og lønna? En vareprøve.

For meg er dette "the catch".

Ja ser den... litt vrient om man ikke klarer dele av vareprøvene. Men jeg tror jeg prøver likevel, inntil det skjer meg en dag. :) Så får jeg vel twitre litt om det jeg får.

Annonse

Jeg synes the CATCH er at man ikke får noe for å gjøre dette.

Derfor har jeg ikke villet være med. Jeg skal liksom jobbe gratis for å markedsføre produkter... det synes jeg er helt feil.

og som nevnt over her, lønnen er en vareprøve....

Om de ikke ville betale lønn direkte, kunne de jo gi deg gavekort eller noe... Er jo vanlig at om man er med i markedsunderøkleser så får man en godtgjørelse i form av et gavekort som takk for innsatsen/tiden.

Synes derfor dette virker veldig uprofesjonelt i forhold til andre markedsaktører

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...