Gå til innhold

Kald og klam hud når hun sover. What to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt merke til at hun er klam på kvelden når hun sover i senga. Noen ganger er huden våt, men kald! Tøyet hennes kan også kjennes klamt ut. Fatter ikke hvorfor, og aner ikke hva jeg skal gjøre med det. det kan da ikke være sunt? Hvis hun var VARM og klam, ville jeg bare fjernet et lag, men huden hennes er skikkelig kald...stakkars liten :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som opplever det samme?

Skrevet

Sånn er min også, men har egentlig ingen gode råd.... Jeg har på vifte på soverommet og lite klær, men som du sier er jo ikke problemet at de er varme. Akkurat nå er det så lummert her vi bor at vi konstant går rundt og er klamme hele gjengen her, så sånn sett ikke rart at baby er det også.

Andre som har tips?

Skrevet

Gutten min blir kald og klam. Men jeg har funnet en løsning på det da. Jeg må faktisk kle av han og heller pakke han inn med pledd. Da blir han tørr og passe temperert. Av dyne og body f eks blir han klam kald. Men bruker jeg helsepledd og dyne uten body er han helt perfekt. Virker som om han stenger kulden inne i kroppen og så gjør tette klær han klam.

Skrevet

Mini her blir det når han gråter noen ganger, og når han spiser. Eller rett etter at han har spist....jeg har tenkt at da er det jo vanlig at så mye blod som mulig går til mave/tarm systemet, sånn er det jo med oss voksne. Slik at mat blir brutt ned og sugd opp det som trengs:)

Og når de sover, mulig at kroppen går ned på lavgir slik at de forbruker minst mulig energi??? Bare en tanke fra min side.....

Skrevet

min blir også kald & klam...tror det er litt det samme som når han ligger til puppen. Da blir han varm & klam, mens i senga så vil jo det varme & klamme etterhvert avkjøles, og bli kaldere & klamt. Min er fortsatt varm på ryggen, det er bare de kroppsdelene som stikker utenfor dyne osv som blir kalde & klamme.

Ullpysj vil nok være bra, da regulerer jo varmen seg mer selv - pluss at de ikke blir svette/klamme på samme måten. Fins jo sommerull som ikke er så tykk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...