Gå til innhold

Dere som er i et forhold - Hvis du får dette tilbudet...

Anbefalte innlegg

Du garanteres at mannen din aldri får vite noe, og du får en kveld med en dritdeilig fyr med kropp som en gud, en diger kuk som står konstant og du får vite at han er helt rå til å slikke.

Ville du slått til? Helt ærlig?!

Fortsetter under...

Nei. For meg er det tiltrekningskraften som bestemmer slikt, og det er slett ikke alle "hotte" mannfolk jeg synes noe særlig om ;) Vedder en million på at de jeg synes er megahotte hadde halvparten av befolkningen antageligvis ledd seg ihjel av.

Annonse

Nei, aldri i livet.

Den dårlige samvittigheten hadde ødelagt både opplevelsen og livet mitt etterpå, så det hadde vært poengløst for meg å bli med på noe sånt.

Jeg vet jo på forhånd at jeg ville komme til å angre etterpå, derfor er ikke jeg utro.

Njaaaa hvis jeg fikk velge mannen, og som 21.11 skriver, tiltrekningskraften avgjør, faller sjelden for hotte menn.

Men når jeg tenker meg om en gang til, så nei, hadde ikke hatt samvittighet ovenfor min fantastiske mann....

Annonse

Haha, hadde tilsvarende spørsmål blitt stilt på et manneforum, bare med ei superheit dødskåt blondine på 22 med faste pupper og våt mus, så tror jeg svarene hadde blitt noe helt annet! I hvert fall i praksis :)

Jeg er vel ikke kvalifisert til å svare siden jeg er singel, men om jeg var sammen med en jeg oppriktig elsket hadde jeg selvsagt ikke gjort det. For min egen samvittighets skyld.

Men jeg var selv utro en gang. Og det var fordi jeg "måtte" for å klare å på en måte komme over at han jeg var sammen med og elsket over alt i verden hadde vært utro mot meg med en av mine beste veninner. Det hjalp faktisk, og vi er verdens beste venner i dag 10 år senere. Han vet det ennå ikke.

Nei. Men det hadde muligens stilt seg annerledes hvis mannen min hadde syns det vært greit, og hadde visst om det (OG jeg måtte velge hva som er en "hot" mann...). Jeg lar jo ikke være å være utro bare fordi jeg er redd for å bli oppdaga, jeg er ikke utro fordi jeg vil ikke svikte mannen min og såre han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...