MammaTilEnPrins-ØnskerNr2<3 Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 De 3 første tennene merket vi ingenting til egentlig, plutselig var de bare der. Nå er tann nr 4 på vei ut, kan se den gjennom tannkjøttet. Det har gått rolig for seg dette også, men det er et h******* å få i han mat. Ingenting vil han ha. Idag f eks så har jeg fått i han kanskje 50ml mme tilsammen, ca 10 skjeer grøt og en halv brødskive. Han nekter å spise. Det har ikke vært sånn med de andre tennene.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Det kan ikke være pga varmen da? Her er det ihvertfall rimelig klamt og varmt for tida, og det kan ofte føre til mindre appetitt hos de små.. Mulig at tenner også kan føre til det samme, men det har ikke vi merket noe til..
fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 9. juni 2011 #3 Skrevet 9. juni 2011 Gutten min mistet iallefall matlysten, ca 1 ukes tid, da han fikk sine to tenner. Han har ikke fått flere tenner enda. Ellers kan det jo også være varmen, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå