mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 8. juni 2011 #1 Skrevet 8. juni 2011 Hva skjer da å gjør det vondt? når kan man gjøre det ? Jeg er 38+ 5 Idag, er andregangsfødende!! har kjent ubehag nederst i magen å korsryggen igjen ikveld. varer en stund, går litt over å kommer tilbake!! jeg kjente det samme tidligere her også!! forrie uke en gang.. noen som sa jeg skulle spørre om stripping!! skal til jordmor imorgen så lurer på om jeg skal spørre om det ?
frkbett Skrevet 8. juni 2011 #2 Skrevet 8. juni 2011 Hei! Jeg ble strippa når jeg gikk med mi første, det skjedde 9 dager på overtid, jordmor og lege mente det var det som skulle til for å sette det hele igang - og det stemte! Bare 1,5 timer etter at jeg hadde vært til stripping, fikk jeg masrier, de vedvarte en stund før de utviklet seg til ordentlige rier, men det startet iallefall fødselen slik at jeg slapp å bli igangsatt på annet vis! Jeg syns det var veldig vondt, men det var bare der og da, var bare litt ømt etterpå. Det er jo ikke så rart om det er vondt, jordmor tøyer jo på livmormunnen!Blødde litt i etterkant, det var også helt vanlig! Vet ikke om det er vanlig å bli strippet før man nærmer seg termindato, men du kan jo alltids spørre? Lykke til!
mitt <3 rom, vi blir 4<3 Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2011 Okej! Jør vell ikke det uten videre nej sikkert!! mn det nermer seg alikevell nu da.. skader ikke å spørre:p takk for svar!!
♥ Baby - 02.07.11 ♥ FØDEKLAR Skrevet 8. juni 2011 #4 Skrevet 8. juni 2011 Bare å spørre =) jeg ble strippet 7 dager på overtid sist gang, kom hjem, fikk rier, og han ble født rett etter midnatt =)) Nå nevnte jordmor selv at hun kunne sjekke åpning + kanskje strippe ved neste time der, da er jeg 38+5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå