Gå til innhold

HVOR ER VILJESTYRKEN!!!!????

Anbefalte innlegg

Har vært så flink frem til nå å ikke spist så masse snop og digg i ukedagene, men di siste to ukene har jeg ikke klart å motstå de fine sjokoladene i butikken....buhuu...hvor er viljestyrken blitt av? Føler jeg bare MÅ ha det! Er i uke 25 og har gått opp 6 kg til nå...kremt...har ikke vært på vekta siden utskeielsene starta...tør ikke :-( Noen som kjenner seg igjen og kan komme med gode forslag til erstatninger på kveldene??? Som er godt??!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143309305-hvor-er-viljestyrken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja.... men en trenger ikke sjokolade for å gå opp i vekt vettu ;o)

DU er GRAVID!!! *hehe*

Alternativ!!

det du liker av frukt....Eple,appelsin,banan,kiwi, mango, jordbær.... ja u nameit. Kutt opp i små-små biter ha i ei skål med kanel på og bland i cottage cheese :PPP Super nam!!

Første gang jeg spiste det, så "likte"jeg ikke cottage cheese for det så så rart ut... men fytti grisen det er en god erstattning, absolutt å anbefale!!

Lykke til videre med suget i mange uker :D

Jeg veide meg i sted, noe jeg aldri skulle gjort....Føler ikke selv at jeg har lagt på meg, men det hadde jeg altså gjort. Vekta viste hele 92 kg!!! Jeg er 19+2 i dag, så jeg har ennå lenge igjen. Dette lover ikke godt :( Satser på at jeg er av de som legger på meg i begynnelsen og ikke mot slutten av graviditeten :)

Oj oj oj.. jeg kjenner meg sånn igjen... Har blitt den godtegrisen i det siste. Viljestyrken har vist tatt seg en laang ferie.. og vekten går fra 0-100 på få sekunder. (iallefall snart) Nå skal jeg prøve å ikke kjøpe inn kalorifristende bomber!! Kanskje til og med legge inn litt trim i løpet av dagen.. Eller kanskje jeg legger listen litt høyt..hehe...

Hvorfor er det fristende freia sjokolade reklamer der borte ----->

Annonse

hehe...reklamer er fyfy...spesielt alle de som går på tv for øyeblikket!

Man sitter å "koser" seg med druer så plutselig kommer det nyheter om en ny smash pose med minismash...druer blir liksom ikke helt det samme...og kvelden blir en lang kamp om å ikke stikke ned på essoen etter smash...selv om en liten stemme hvisker lokkende ord..."sjoookolaaade"...

Skjønner ikke problemet. Er i uke 24 og gått opp 7 kg, og ser det som et sunnhetstegn jeg! Spiser det jeg vil når jeg er gravid, regner med at lyster er et uttrykk for et fysiologisk behov som det er lurt å tilfredsstille :)

Det hjelper vel at jeg av erfaring vet at jeg trenger de ekstra kiloene til ammeperioden.

Problemet er at jeg har for mye kg fra sist svangerskap...en bmi på 27 i utgangspunktet...så hadde sett for meg max 10 kg...men den kan jeg nok se laaangt etter...

Dessuten gikk jeg ikke ned et gram under amming sist...uheldigvis for meg..

Min viljestyrke har også forsvunnet ja! :(

Er i uke 24 nå, og har lagt på meg 8 kg. (Sist svangerskap på denne tiden hadde jeg lagt på meg 5 kg). Det er kanskje ikke den helt ekstreme vektøkningen, men jeg tenker liksom konstant på mat og godterier. Prøver å styre unna usunne ting, men det går bare ikke. Så legger jeg meg stappmett og med dårlig samvittighet hver kveld....

Prøvde ut frukt og cottage chees her en dag, - var ganske godt det :) Mens så måtte jeg bare spise en sjokolade etterpå likevel ;)

Noen som har flere sunne tips, så tar jeg gjerne imot :)

Jeg har ett, og det er smooties, det er ganske godt og sunt i sommervarmen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...