VimsemammaTil2Snart3 Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg har hatt blødninger og fekk bekreftet på mandag at jeg har hatt en SA. Legen henviste meg til sykehuset for sjekk, venter forsatt på time der. Men hva gjør dei? Tar dei ultralyd? får alle en sånn tablett som jeg har lest litt om her inne. gjør der vondt med innvendig ultralyd? Helsing ei som er kjempe redd og nervøs. Begynnte å blø da jeg var ca 6-7 uker på veg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143309237-til-dere-som-har-hatt-sa-lurer-p%C3%A5-noen-ting/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjernemagnolia Skrevet 8. juni 2011 #2 Del Skrevet 8. juni 2011 Uff, så trist du har fått bekreftet en spontabort. Må si jeg føler med deg for jeg har opplevd det samme for to uker siden. Jeg var på sykehuset og hadde en innvendig ultralydundersøkelse. Det var som en hvilken som helst gynekologisk undersøkelse når det kommer til hva man kjenner (det gjør ikke vondt). Det som kanskje var værre var å se en liten fostersekk på ultralydskjermen og få bekreftet at det ikke var noe hjerteaktivitet der. Var i uke 7. Sykehuset ville se ann litt og måle hcg-nivået med et par dagers mellomrom for å være sikre på om det var en spontanabort. Tallene på hcg viste senkning og det ble konkludert med en SA. Fikk ingen tabletter på sykehuset da jeg hadde hatt noen småblødninger. Legen sa det mest sannsynlig ville støttes ut av kroppen av seg selv pga disse blødningene. Fikk blødninger og noen store og mindre klumper som kom ut. Hadde ikke smerter som jeg har lest er normalt men mer som en kraftig vond mens. Blødde kraftig i fem dager og spottet/småblødde mange dager etter det. Etter blødning skulle jeg vente i 3-4 dager for å ta en ny hcg-prøve for å sjekke om kroppen hadde kvittet seg med rester av graviditeten. Masse klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143309237-til-dere-som-har-hatt-sa-lurer-p%C3%A5-noen-ting/#findComment-143309778 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå