Gå til innhold

En kniv med hvitt pulver, som er litt klistrete. Hva kan det være?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hva kan det være da? Jeg er håndtverker selv, så de tingene vet jeg det ikke er.

Kan minne om gips, men hvor fra når der ikke er spor etter å ha "gravd" etter gips. Det er ikke klissete i den forstand, men det henger en del på kniven.

Kan det være tabletter av noe slag?

HI

Tabletter? Hvilken rusmisbruker strør om seg med dop (som tilsvarer penger) og lar ting ligge og slenge? Det må være en usansynlig rik person, med usansynlig lite interresse for å rydde etter seg. Kanskje er det Charlie Sheen sin kniv du har funnet?

Større sjangs for at det er en form for limaktig pulver-krem-greie du ikke kjenner til.

Kanskje det er en knust paracet:)

Du finner ikke masse rester av dop på kniver. Restene havner på tannkjøttet:)

Men altså, om man har vanskelig for å svelge medisin så kan det hende de blir knust (om det er slike piller man kan knuse da, noen skal sakte oppløses i magen/tarmen) og blandet i feks syltetøy.

men dop tviler jeg på at det er altså

Ja, det kan være piller som er knust/ delt med kniv. Det kan sitte igjen litt. Ellers kan det være amfetamin, noen typer har ganske klissete substans, nesten som marsipan.

Eller det kan selvsagt noe helt uskyldig, men jeg regner med at det er en viss sannsynlighet for at det er dop ettersom du føler behov for å spørre om det her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...