Gå til innhold

Stikkende smerter...kan det være modning??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!:)

Jeg er i uke 32+0 i mitt andre svangerskap og har en stund vært plaget med sterke kynnere og krafig nedpress, føles til tider ut som babyen faller ut og at jeg må knipe igjen! De siste dagene har jeg innimellom kjent en sterk(!) stikkende følelse i underlivet, følelsen minner meg om da jordmor strippa meg på overtid i første svangerskap. Den kommer uavhengig av om jeg sitter stille eller er i bevegelse, og er veldig vondt!!!

Tror dere dette kan være modning av livmorhalsen? Det er det jeg tror selv... Eller har dere andre teorier om hva det kan være? Terrmindato er 05.august!

Alle hjerter gleder seg til august!<3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hey jeg kjønner hva du mener..

Jeg har hatt slike stikninger i 4 uker nå. å denne siste uka har de blitt verre og verre å gjør kanon vondt om jeg får si det selv.. var på ul i går å morkaka var klar for fødsel så det betyr gjerne at det er modning da ?? vet jeg gjerne ikke svarte deg så godt nå men eg førstegangs selv å lure litt på det samme..

Skrevet

er 37 uker i dag =)

Skrevet

Det høres jo natyrlig ut at du har modningssmerter som har kommet så langt, jeg tenker det kanskje er litt tidlig i mitt tilfelle? Er jo bare 32 uker på vei, har jo to måneder igjen!! Skal til jordmor i morgen, er spent på hva hun sier. Kjente de på livmormunnen da du var på kontroll? Var den moden?

Skrevet

nei de nektet på og gjøre det de sa de ikke ville det for de ville fødselen skulle starte av seg selv, så det betyr vel at de tror det skjer noe snart eller :P ??

Skrevet

men jeg hadde slike smerter i uke 32 jeg og, men ikke så ofte bare av og til.. så kan jo være modningssmerter du og har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...