Ett barn til? Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 Kjempeglad og veldig redd for at det var noe feil med testen eller at jeg mister. Mistet en gang før.... Uansett; må tenke positivt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hippo ღ Skrevet 8. juni 2011 #2 Del Skrevet 8. juni 2011 Gratulerer så mye!!! Så bra du slapp prøverør da. Vi prøvde også i 2 år. Jeg har pcos. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ett barn til? Skrevet 8. juni 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2011 Tror jeg jublet for tidlig. Tok en ny test og den var negativ..... Er kjempelei meg, men blir kanskje min sjanse en dag.... Lykke til alle dere andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunsetGirl ღBabyGutt 20.02.12ღ Skrevet 8. juni 2011 #4 Del Skrevet 8. juni 2011 Grrrrrrrrrrratulerer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise259 Skrevet 9. juni 2011 #5 Del Skrevet 9. juni 2011 har du tatt noe test igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ett barn til? Skrevet 9. juni 2011 Forfatter #6 Del Skrevet 9. juni 2011 Testet på morgentrim og der sto det - gravid 1-2 uker Har derfor slått meg til ro med at jeg er gravid. Jippi! La den være der inne til februar. Ruge, ruge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterbarnet Skrevet 9. juni 2011 #7 Del Skrevet 9. juni 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jahoo Skrevet 10. juni 2011 #8 Del Skrevet 10. juni 2011 Så flott! Gratulerer! Man fortjener jammen litt flaks Jeg stod også på venteliste til prøverør sist, er overlykkelig for at det går naturlig. Ikke noe særlig den dansen tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå