Gå til innhold

Fortgang fortgang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå har jeg sittet siden 5 i dag tidlig med vonde tak i ryggen, som har vært både regelmessige og litt uregelmessige..

Så nå gidder jeg ikke å sitte mere.. Skal ta å ordne klesvask nå, så får jeg se om jeg tar en tur til føden for å sjekke om det er noe åpning eller ei..

Krysser fingre på at dette ikke bare er "mas" :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan gikk det?

Skrevet

Litt sent svar:)

Jeg ble hjemme og slappet av med min mann og svigerinne. Tydeligvis gjorde kaffekoppen susen. Jeg skulle legge meg og da bygde riene seg opp. Så vi dro inn til føden for 1 1/2 time siden og har 1 cm åpning.

Så siden jeg har såpass med rier så skal vi være her i natt på et familierom og se:) heldigvis har han skrudd hodet langt ned i bekken( jordmor kunne ta på hodet hans<3)

Skrevet

:) når er/var termin? har hatt masse rier som har vært regelmessige og uregelmessige i flere dager...og spesielt veldig i natt...skal inn på kontroll kl 13.00...håper det er noe på gang her oxo..har fortsatt vondter og stikkinger...venter nr 2 og vil ikke være for sent ute :) termin til lørdag..

lykke til da! oppdater oss da når du kan . :)

Skrevet

Terminen er faktisk den 4 juli:) men har alltid tenkt at han kommer til å komme før termin.. Skal på kontroll med både ultralyd osv på mandag. Jeg har kraftige rier, men ikke regelmessige i dag. Så jeg og min mann bestemte oss for å dra hjem. Vi ville ikke bare traske rundt :)

I natt hadde jeg 1 cm åpning, og jordmor tøyde litt i samme slengen:)

Så jeg tror jeg har 2-3 cm åpning nå:)

Så nå går vel vi bare å venter på denne såkalte regelmessigheten da:p er vårt første barn:)

Lykke til til deg også:) får oppdatere du også:D

Skrevet

oki..ja ik lenge igjen da uansett da...

jeg har 2 cnm åpning og litt tykk livmorhals...jordmor traff hodet og det var godt festet og fødsel var ikke så langt unna sa hun....så har fortsatt uregelmessige rier, og håper det tar seg opp i løpet av par dager...har levert guttungen på 4 til besteforeldre..så han skal være der fram til fødsel...han elsker de, så ik noe problem der...så nå venter vi bare :)

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...