Gå til innhold

Etter å ha slitt med å tisse seg ut helt til nå (7,5 år) har vi endelig funnet en løsning,... TIPS

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd ALT etter han begynte å tisse seg ut da han var fire år + at han har blitt sjekket på sykehus, han er frisk og ingen metoder har hjulpet i 3-4 år - nå er han snart åtte.

Så fant vi denne vibrerende klokka på nett:

http://www.lofric.no/Main.aspx/Item/442716/navt/69863/navl/86350/nava/86412

Her står prisen dyrere og med ferre alarmen enn den vi kjøpte, så går sikkert an å spør etter samme som vi kjøpte. Den kan stilles inn opp til 12 alarmer pr døgn og kostet 371 kroner.

Etter han fikk den har vi hatt på alarm hvert friminutt og til jevne tider. Hvis han gikk på do hver gang den vibrerte skjedde det ikke uhell og han fikk en premie hver tredje dag.

Det hendte at han ikke gadd å gå på do (innrømte det) i begynnelsen og det skjedde da et uhell, men så ble det en vane å gå på do.

Han er enda "avhengig" av klokka etter å ha brukt den i to måneder, men en uvanlig merkelig opplevelse å få han hjem fra skolen med ren bukse!

Fortsetter under...

Smart! Skulle ønske en sånn fantes da jeg var barn. Metoden folka mine gikk for var uthenging til slekt å venner, og utbrodering om hvor ekkel og heslig jeg var, noe som førte til at jeg i all hemmelighet begynte å sitte oppreist for å holde meg våken til 3 om natta, sto opp og tissa, og sov til jeg måtte stå opp halv 7. Slik gikk det de neste par årene. Men jeg slutta jo å tisse i senga.

Huff, ja var ikke like enkelt før... Plagdes litt med det jeg òg, og da husker jeg pappa sa at hvis jeg ikke sluttet skulle han skru på en jernbleie som aldri kunne taes av, herregud... hehe...

Jeg tenker selv at jeg er bare heller glad det var slik før og ikke nå med ungan våre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...