Gå til innhold

Hva produkter bruker dere med uren hud?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg sliter litt med uren hud i form av litt ujevn, hvis du skjønner hva jeg mener. Pluss kviser eller røde prikker som fort kan se litt hissig ut. Jeg er kjempe fornøyd med Mary Kay. Har fått gode tilbakemeldinger om at huden ser finere ut etter bare noen dager bruk. Da brukte jeg rensen for uren og dagkremen for uren. Rensen heter noe sånn som time vise 3-1 eller noe sånt. Syns selv at huden ble litt blank sånn sent på kvelden og skal gå over til dagkremen for normal hud:-)

Kan kjøpes enten på mary kay sin hjemme side, eller for halv pris på finn:-D

Jeg bruker suki skincare :-) Pleide å bruke dyre merker, ble anbefalt av en hudspesialist å bruke naturlige og økologsike produkter da huden kan fort reagere på kjemikaler osv... Har ikke vært plaget med kviser på lenge nå!! Bruker et sånnt sett man får alt i , greit å prøve ut produktene også.. Brukte det settet for uren hud " clear skin"

suki får du kjøpt her;

http://www.britique.com/brands/suki-skincare.html

Smurte meg nettopp inn med en krem fra apoteket som heter Acnicyl fra apoteket. Sliter for det meste kun med kviser/arr på det ene kinnet, men det skal hjelpe på annen uren hud også. Startet behandlingen igår og ser faktisk resultater allerede idag! :) Anbefales!! Betalte 300 kr for en rensende krem du smører inn + en salve du skal smøre på etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...