Gå til innhold

Lano-ungen 2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

syns han var nydelig jeg, min stemme har du:)

det står da ingen steder at hun mener han fortjener å vinne pga sykdommen... men de har kanskje vært igjennom en tøff periode og syns de fortjener en stemme eller to.

Om de vinner er jo bare hyggelig, siden det sikkert har vært tøfft med en slik diagnose.

Han som vant i fjor var vel også funksjonshemmet, det var greit bare fordi det syns på han? det syns ikke på gutten hennes, derfor kan hun ikke få skrive det?

Leste du i det heletatt hovedinnlegget, eller gikk du rett på svarene Frøken Lykkelig? HI skriver jo: Stem på sønnen min; han fortjener det etter å ha fått diagnosen celebral parese.

Altså hun utnytter diagnosen og folks medlidenhet for å fisk sympatistemmer. Forkastelig, barnet blir sikkert stolt av mamman sin når han blir stor.

Annonse

Gjest ________

stem på min baby http://lano.no/bidrag/emil-more-og-romsdal-1 - jeg synes han fortjener det siden han har en mamma som har så lyst at han skal vinne, enda det ikke er noe håp :D

og jo din gutt fikk stemmen min, men ikke pågrunn av sykdommen, men fordi han var så himla søt!

Uff dette var dumt.. er min sønn det er linket til her..

Har mine mistanker om at det er en venninne som har vært inne å laget seg profil her for å få dere til å stemme på han...

Hun var nemlig på besøk her i går og lånte dataen en liten stund mens jeg var i dusjen...

Det skal jeg ta opp med henne, for jeg ville jo selvfølgelig aldri misbrukt diagnosen hans på en slik måte! Uff, nei dette syns jeg var trist:(

Noen som vet hvordan man kan fjerne innlegg? Så får jeg få henne til å slette dette...Syns jo helt klart dette blir helt helt feil selv.

Hun mente det nok bare godt ovenfor meg, men syns likevel ikke dette er veien å gå for å sanke stemmer!

Beklager om noen føler seg støtt her! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...