fruandersen gutt 5.okt`10 Skrevet 8. juni 2011 #1 Del Skrevet 8. juni 2011 Lillemann er blitt 8 mnd nå, alt går jo selvfølgelig i munnen, men her er leketreet fra Bellino veldig interessant! Leker med lyd! Trille ball. Tråder/snorer og vaskeanvisninger/lapper på lekene. Bøylene på lekegymmen holder han med hendene og vugger frem og tilbake, det ser jo faktisk moro ut, haha Sang og musikk, da gynger han rytmisk og klapper i hendene. Værdamene på TV2 smiler han fremdeles av. Sporten og Fantorangen også! Fruktnettet er flittig i bruk den også. Dvd-spilleren, ledninger og kleskurven er også av stor interesse!! Pakken med våtservietter. Fly i lufta, og bli kilt, da ler han så hjertelig Håret mitt! :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143308838-hvilke-lekerting-er-interessant-og-moro-for-babyen-din-n%C3%A5/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kinaputten Skrevet 8. juni 2011 #2 Del Skrevet 8. juni 2011 minien her på litt over 7 mnd har disse favorittene Lapper på lekene Vaskelappen på ikea leketeppene Følehornene på en leke, artig å se han forsøke på pinsettgrepet men ikke helt få det til, stakars Leker med lyd Tlf og vil helst høre Adele someone like you mens han piller med den Fjernkontroll Pc Hundene, vil gjerne spise dem :/ Rulle ball og krype etter den Drømmehagen Svømming, veldig fokusert da Synge ro ro din båt på engelsk Fruktnett Sprelle naken Spise Susse mamma på haka og flere kommer hver dag, storkoser meg med lille store babyen min, susser på han hele dagen og nå har han fått bittelitt mykt dunhår som er så godt å nusse med Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143308838-hvilke-lekerting-er-interessant-og-moro-for-babyen-din-n%C3%A5/#findComment-143310342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå