Gå til innhold

Raw food og slanking?

Anbefalte innlegg

Har en venninne som er lidenskapelig opptatt av superfoods og raw food, og har fått en utfordring av henne om å spise mye raw food over en to ukers periode for å se hvor positivt kroppen reagerer på det. Jeg slanker meg, og raw food er vel egentlig helt topp når man slanker seg er det ikke? Det er jo veldig mye frukt og grønt. Det er jo også mye nøtter og frø, og det inneholder jo mye kalorier...

Er raw food og slanking forenlig med hverandre? Er det vits å fortsette å telle kalorier?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143308830-raw-food-og-slanking/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Telle kalorier bør du gjøre uansett diett. Både for å passe på at du får i deg nok kcal og at du ikke får i deg for mye.

Ellers så er det ganske så sunt da med raw food ikke minst supermat. Men du må jo kjøpe deg en sånn dehydrator for å lage skikkelig mat og de er dyre. Også må du passe på så du får i deg nok proteiner (om du kjører løpet helt ut og kutter ut alt animalsk)

Hadde jeg ikke vært så lat skulle jeg begynt med det selv:)

Jeg kommer nok ikke til å kjøpe dehydrator, men jeg har en ovn som kan settes på 40 grader. Det blir ikke helt det samme, men det fungerer, må bare huske å slippe ut luften inni der innimellom.

Jeg aner ikke om jeg kommer til å fortsette med dette, men skal gjøre ett forsøk :)

• 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...