Gå til innhold

Hvem får dere høre at barna likner på?

Anbefalte innlegg

Dere selv? Pappan? Andre? Absolutt ALLE sier at gutten min likner på pappan og at jenta likner mest på meg. De sier at de er en tro kopi osv. Jeg får litt sånn keiserens nye klær assosiasjoner til det hele..de er litt like, ja, men ikke såå like.

Fortsetter under...

de fleste som er i slekt med far sier at eldste er så lik pappan sin som det går an. mens de som er i slekt med meg sier at det er som å se meg da jeg var liten. den yngste får jeg høre at bare ligner på meg uavhegig av slektskap :)

de fleste som er i slekt med far sier at eldste er så lik pappan sin som det går an. mens de som er i slekt med meg sier at det er som å se meg da jeg var liten. den yngste får jeg høre at bare ligner på meg uavhegig av slektskap :)

Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :)

Her går det også litt på hvem sin familie som uttaler seg. Men ungene forandrer seg fra år til år, så det varierer ofte hvem de likner på.

Datteren på 11 år var veldig lik meg fram til hun ble 1 år. Så var hun tro kopi av faren i mange år. Ved skolealder ble hun mer og mer lik meg, og i dag er hun nesten en mini-meg, bortsett fra at hun er mye lysere enn meg i hudfargen. Hun har søsken på begge sider, og man ser søskenlikheten med både mine og farens barn.

4 åringen er klin lik farfar, men med noen trekk fra meg.

2 åringen er som snytt ut av nesa på faren

Babyen var nesten identisk med meg og barnelegen lo da vi var på hjemreise-kontrollen på sykehuset etter fødselen. Han sa det var sjelden han hadde sett en baby som var såå lik mora. Hun var veldig lik eldstemann fram til i forrige måned, nå er det flere og flere som kommenterer at hun begynner å bli veldig lik 2 åringen.

Er veldig spent på hvordan de blir seendes ut som voksne =)

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...